Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 784759

Topicstarter
Het verhaal:

Op nieuwjaarsdag heb ik met mijn dronken kop mijn telefoon laten vallen. Hierna is er meerdere malen overheen gereden met een auto. Zowel het display als de achterkant zijn helemaal kapot. De telefoon laad nog wel op, en mijn computer herkent de telefoon ook nog! Ik snap dat de telefoon niet meer (goedkoop) te repareren is, dus wil ik graag de foto's en andere data er vanaf halen.

Het probleem is echter dat ik niet via het display toestemming kan geven om de mappen in te zien. Zonder deze toestemming krijg ik geen mappen op mijn telefoon te zien.

Mijn vraag:

Is het op een andere manier mogelijk om alsnog toestemming te geven?
De telefoon is niet ge-root, mocht die vraag gesteld worden.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Micha

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 09:09
Je vingerafdruk werkt niet meer neem ik aan?

Je kan altijd een muis aansluiten op je telefoon, maar zonder scherm weet je dan nog niet waar je klikt.
Gebruikt je toevallig google foto's? Dan is er standaard een back up van al je foto's. Als je dat aanzet iig. Samsung zelf doet zoiets niet volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas werkt de vingerafdruk niet.
Ik heb ook geen aansluiting voor een muis, dus die optie valt ook af.
Die backup van google gebruik ik ook niet. Niet voor foto's iniedergeval, wel andere dingen via mijn Gmail.

Ik ben nu met Find My Mobile bezig van Samsung. Helaas nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-06 10:48
Muis kun je aansluiten door een micro usb adapter naar usb adapter, kreeg ik er standaard bij bij mijn S7 Edge. Denk dat je aan de slag moet met ADB:

http://android.wonderhowt...r-android-device-0161448/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het volgende op dit moment geprobeerd:

Kies (samsung)
Smart Switch (Samsung)
AbdGui (wat BSOD Baby stuurde)

Helaas is alles zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Misschien kun je sidesync installeren via de browser pushen naar je toestel en deze ook starten op de pc. http://www.samsung.com/nl/support/convergence/sidesync/

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
reyals schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:24:
Misschien kun je sidesync installeren via de browser pushen naar je toestel en deze ook starten op de pc. http://www.samsung.com/nl/support/convergence/sidesync/
bedankt voor je toevoeging.
Kun je misschien uitleggen hoe ik dit "push"?

Micha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:36
Anoniem: 784759 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:49:
[...]

bedankt voor je toevoeging.
Kun je misschien uitleggen hoe ik dit "push"?

Micha
Je kunt via de playstore via je normale browser de apps op je telefoon installeren.

Ik zou gewoon bij de media markt een otg adapter halen en via de muis de telefoon unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-06 18:07
Je zou hem eventueel in een hdmi dock kunnen zetten en hierop een scherm en muis op aansluiten. Zo zou je je bestanden eraf moeten kunnen halen.

Als je in de buurt van Groningen woont, kan je mijne wel lenen.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberJohn op 03-01-2017 01:46 . Reden: Het is al laat ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Pagina: 1