Voor mijn vriendin ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ze wil het liefst een handzame laptop rond de 13-14 inch. 15+ inch is eigenlijk te groot. Zij wil deze gaan gebruiken voor haar zaak en zal de laptop dus dagelijks meenemen. Een wat stevigere laptop, die ook een aantal jaar mee kan is dus wel gewenst.
Voorkeur voor een SSD ivm verwerkingssnelheid. Qua opslag mogelijkheden heeft ze geen grote eisen, grootste gedeelte zal in de cloud worden opgeslagen.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral verslaglegging (tekst), excel, internetten, videobellen (skype)
Wat is je budget?
400-500euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, moet dagelijks op en neer naar werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Het is dus een beetje flipperen tussen klein en goed koop (en waarschijnlijk minder stevig) en klein en duurder (en waarschijnlijk overkill qua prestaties). Heb zelf nogal snel de neiging om richting hogere eisen te gaan, maar dat is meer hoe ik zelf mijn spullen uitzoek, voor haar nu minder belangrijk.
Is een chromebook nog een optie?
Onderstaande laptop tegen gekomen.
Acer Aspire v3-372
Voorkeur voor een SSD ivm verwerkingssnelheid. Qua opslag mogelijkheden heeft ze geen grote eisen, grootste gedeelte zal in de cloud worden opgeslagen.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral verslaglegging (tekst), excel, internetten, videobellen (skype)
Wat is je budget?
400-500euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, moet dagelijks op en neer naar werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Het is dus een beetje flipperen tussen klein en goed koop (en waarschijnlijk minder stevig) en klein en duurder (en waarschijnlijk overkill qua prestaties). Heb zelf nogal snel de neiging om richting hogere eisen te gaan, maar dat is meer hoe ik zelf mijn spullen uitzoek, voor haar nu minder belangrijk.
Is een chromebook nog een optie?
Onderstaande laptop tegen gekomen.
Acer Aspire v3-372