Toon posts:

Enermax EG365P-VE (350 watt) + kast vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/psu/enermax-gen/enermax-box-big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/els601/gen-d/els601-front-black-white-big.jpg

ik wil deze kast gaan koopen met deze voeding en 4 fan's voor ƒ 425,00 ( is welk leuke prijs he ? )

maar nu mijn vraagen

* past mijn mobo in die kast en is past die voeding wel op mijn mobo ? ( zie sig )
* en ik ga in september een nieuwe pc koopen maar past die er dan wel in ? een amd wil ik tegen die tijd koopen 1.6 ghz tegen die tijd ? dus passen die mobo's er in tegen die tijd en is de voeding goed .

phew het is een beetje dubbel op maar ik moet dit goed zeker weeten.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Ja dat past allemaal.
Je had ook even de search kunnen gebruiken, we hebben al een discussie lopen over de Enermax kasten.

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraag is die kast makelijk te case modden ? en past mijn 120x120x38 mm fan er in in de voorkant ?

Verwijderd

Ja hoor SK, die 120 mm fan past in (achter)de voorkant.
Je moet dan wel dat paarse plastic houdertje voor de 80mm fan verwijderen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Het zijn geen enermax kasten maar antec kasten :) En of het gaat passen met die voeding dat weet ik dus nog niet zo zeker. Ik heb iets gehoord over een nieuwe aansluiting van de voeding naar mobo. Ik weet niet of dat alleen voor de dual borden was of ook voor de single CPU borden.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 12:11 schreef obsidian het volgende:
Het zijn geen enermax kasten maar antec kasten :) En of het gaat passen met die voeding dat weet ik dus nog niet zo zeker. Ik heb iets gehoord over een nieuwe aansluiting van de voeding naar mobo. Ik weet niet of dat alleen voor de dual borden was of ook voor de single CPU borden.
Tot op heden maakt alleen de TYAN Thunder K7 dual Athlon gebruik van een speciale voeding. Dit is dan een voeding welke een 24 pins connector en 8 pins connector heeft.
Tot op heden zijn er 2 types van deze voeding, de Delta DPS-465AB en de NMB SD025A.
Deze voeding is gemaakt volgens de specificaties van de SSI ( www.ssiforum.org ), en zowel TYAN, DELTA en NBM zijn lid van deze organisatie.

De dual Athlon moederborden van o.a. ASUS en MSI zullen naar alle waarschijnlijkheid gewoon een normale ATX 2.03 voeding blijven gebruiken met een 20 polige connector.
Echter dan wel met een 4 polige ATX 12Volt aansluiting, welke ondermeer ook gebruikt wordt door de Intel P4.
Dat dit zo is blijkt wel uit het nieuws van vandaag : http://www.tweakers.net/nieuws/17437

AMD schrijft voor een dual Athlon systeem wel een voeding van minimaal 450Watt voor......

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand noch leuke casemod plaatjes die metdeze kast zijn gedaan, virtualhide out ligt plat :(

Verwijderd

BTW zit er een filter achter die gleuven aan de voorkant?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
Op maandag 02 juli 2001 19:30 schreef Aico het volgende:
BTW zit er een filter achter die gleuven aan de voorkant?
nope...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
mooi duuuuur |:(
kijk maar is op www.overclockingcard.de B-)

Beetje goedkoper

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 11:52
Vergeet dat denk ik maar, prijs is in marken en moet nog een PSU en 2 goeie fans bij. En dan komen die fijne invoer en bank kosten nog, denk dat je duurder uit bent :(

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1