Stickers op guldens en rijksdaalders plakken met DPC logo en en dan uitgeven
of mag dat weer niet? Dat lijkt me nl. best vet.....
Misschien kunnen we dan beter wachten op de euro, dan krijgen we ze ook uit het buitenland. Hoewel, da's ook weer niet handig voor het binnenland, want 1 op de 20 euro's is nederlands
Maar dan moeten we nog een half jaar wachtenOp zondag 01 juli 2001 23:38 schreef LL Koelkast het volgende:
Misschien kunnen we dan beter wachten op de euro, dan krijgen we ze ook uit het buitenland. Hoewel, da's ook weer niet handig voor het binnenland, want 1 op de 20 euro's is nederlands
Verwijderd
die stikkers op munten zijn zwaar irri en ik vind beetje nutteloos ik doe er niet aan mee
Stikkers op geld plakken is een misdrijf, en strafbaar.
Er geld dezelfde straf voor als voor vals geld maken. Dus als je wil weten zoek ff een wat papiergeld en een vergrootglas op.
En ik vindt het ook altijd hoogst irritant, en neem me dan voor om met dat bedrijf/instelling geen zaken meer te doen.
Maar een stel van die stikkers voor op mijn PC, monitor, enz. Daar zeg ik geen nee tegen
Er geld dezelfde straf voor als voor vals geld maken. Dus als je wil weten zoek ff een wat papiergeld en een vergrootglas op.
En ik vindt het ook altijd hoogst irritant, en neem me dan voor om met dat bedrijf/instelling geen zaken meer te doen.
Maar een stel van die stikkers voor op mijn PC, monitor, enz. Daar zeg ik geen nee tegen
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
kunnen we niet met iets in het guinnisbook of records komen dat is pas reclame en dan de tv erbij like sbs6 enzo
dat is veel toffer enw erkt veel directer
Wereldkampioenschappen tweaken houden. Meeste tweakers in één ruimte ofzo!Op zondag 01 juli 2001 23:58 schreef victorb het volgende:
kunnen we niet met iets in het guinnisbook of records komen dat is pas reclame en dan de tv erbij like sbs6 enzo
Sponsored by AXEOp maandag 02 juli 2001 00:02 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Wereldkampioenschappen tweaken houden. Meeste tweakers in één ruimte ofzo!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Of gewoon hoe krijg je een koe in een computer?
* JustMe weet het antwoord
* JustMe weet het antwoord
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
haha... iddOp maandag 02 juli 2001 01:00 schreef spooky2 het volgende:
[..]
Sponsored by AXE
maar lijkt me koel id
ik zag twee beren fout parkeren....
Ja, of de grootste gebundelde cpu kracht of iets dergelijks.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
OK, doe maar wat van die stikkers
Verkoper: goed meneer, dat is dan fl 9999,- precies. Oh ja, er komt nog wel BTW overheen!
ik: laat maar, te duur
Dat is toch niet te betalen. Ook niet voor het coolste distributed computing team ter wereld.....
Verkoper: goed meneer, dat is dan fl 9999,- precies. Oh ja, er komt nog wel BTW overheen!
ik: laat maar, te duur
Dat is toch niet te betalen. Ook niet voor het coolste distributed computing team ter wereld.....
Op maandag 02 juli 2001 02:26 schreef bram538 het volgende:
Of gewoon hoe krijg je een koe in een computer?
Ik ga meteen SBS6 bellen
Verwijderd
als we mee gaan doen met meeste tweakers in een ruimte stel ik voor de golf van mijn ma hebben we gelijk nog een sponsor en dan inj de jaarbeurs hallen in utreg en als dat lukt doet De hele Utregse Kudde wel mee denk ik
dit kunnen we tijdens (let op nog een sponsor) de megafestatie doen hebben we niet alleen sbs6 maar ook urine (yorin) en v8 enzo
en een paar radio stations (hoe schreven we dat ook alweer) en we kunnen dan ook een aantal BN'ers bekeren tot de DPC
vriendelijke groet
Fritzz
proud member of De Utregse Kudde
like Superman never revealing my true identity
dit kunnen we tijdens (let op nog een sponsor) de megafestatie doen hebben we niet alleen sbs6 maar ook urine (yorin) en v8 enzo
en een paar radio stations (hoe schreven we dat ook alweer) en we kunnen dan ook een aantal BN'ers bekeren tot de DPC
vriendelijke groet
Fritzz
proud member of De Utregse Kudde
like Superman never revealing my true identity
Pagina: 1