Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zo'n keyboard met van die RGB als je op een toets drukt.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Poosje geleden zag ik op youtube een filmpje over een keyboard waar bij elke keypress alle keys er omheen oplichten in verschillende kleuren. Ik heb geen idee hoe deze techniek heet maar ik zou wel eens willen kijken of er een keyboard is met die feature die voldoet aan de rest van mijn eisen. Dus weet iemand hoe die techniek heet?

Beetje dit werk, YouTube: Cooler Master QuickFire Rapid I keyboard maar ik zou het toffer vinden in RGB en als alle keys er omheen kort oplichten.

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 02-01-2017 20:41 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07

Felyrion

goodgoan!

Meestal noemen ze het iets als "ripple effect". Ik heb dit in de Corsair K70 RGB zitten. In dit filmpje gedemonstreerd: YouTube: Corsair k70 RGB Keyboard UNBOXING + Lighting Effects!

De effecten zijn zelf ook te maken en te downloaden van anderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Felyrion op 02-01-2017 20:46 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dus het is meer een software ding dan een hardware ding. Da's fijn om te weten, dan ligt de markt voor een keyboard wat meer open.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps