JBL SB400 Soundbar ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:34
Beste allen. Ik ben al een poos aan het kijken voor een goeie soundbar, nu is er deze week bij de mediamarkt een mooie actie. De JBL 400SB is in de aanbieding voor 299. Een vriend mij heeft deze en is er erg over te spreken, ik vind hem zelf ook erg goed klinken.

http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1206798%7C%7Cp%7C%7C

Nou is het volgende, ik wilde deze soundbar ongeveer een jaar a 1.5 jaar geleden ook al aanschaffen maar toen is mij dit afgeraden, omdat er best veel negatieve ervaringen/berichten rondgingen over mogelijke issues met connectiviteit en dergelijke. Voor een prijs van destijds 499. durfde ik het risico niet te nemen.

Aangezien hij nu weer overal te verkrijgen is ben ik benieuwd naar feedback van de gebruikers van deze soundbar.

Alvast bedankt. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Er zijn betere alternatieven dan deze soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook betere alternatieven voor je vriendin, maar ik ben dan zo`n iemand ie dan ook daadwerkelijk opties geeft: Douze kroes, Een vrouw met geld. iemand die schoonmaakt

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 12:31
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar je betere alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth bereik is niet top en ik vind de subwoofer echt een bonkdoos waardoor integratie met de bar niet super is. Maar de bar zelf klinkt echt niet verkeerd.

Alternatieven in die prijsklasse zijn er weinig omdat de aanbieding heel scherp is.