Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Vanuit de business software wil ik pasfoto's maken zodat deze vervolgens op een pas geprint kunnen worden. Heeft iemand ervaring met een, of weet iemand welk merk/type daarvoor gebruikt kan worden.

Fototechnisch hoeft het geen hoogstaande camera te zijn, om de kosten in de hand te houden zoek ik daarom in het compact segment maar daar is het niet gelukt om een SDK oid te vinden waarmee we aan slag kunnen

Het doel is om een uitsnede te maken uit de foto en deze gebruiken, volledig aangestuurd vanuit de business software.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De software dient .NET te ondersteunen ivm de koppeling met de business software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
een paar uur googlen en door klikken levert vooral verouderde SDK's op die niet (meer) ondersteund worden in windows 7 en hoger

Alvast bedankt voor jullie input

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Kan je software overweg met TWAIN of WIA bronnen? Andere optie is zoeken op "tethered shooting". Canon EOS Utility of Lightroom kunnen bijvoorbeeld tethered schieten, maar of die kunnen integreren met jouw programma hangt natuurlijk ook heel erg van dat programma af.

Ik weet niet naar welk programma ze dat doen maar bij het facilitair bedrijf hier op het werk maken ze personeelspassen met een Canon DSLR, twee flitsers met paraplu en een USB-kabel. Een (nieuwe) spiegelreflex hoeft niet meer te kosten dan € 280 inclusief BTW.

[ Voor 41% gewijzigd door Paul op 02-01-2017 17:37 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock