Heb deze laptop net een paar dagen binnen en was lekker een potje battlefield aan het spelen toen ik ineens een bsod
kreeg, rustig gewacht tot de pc weer opnieuw ging opstarten. bij het opstartend kreeg ik Preparing automatic repair in het beeld te zien waarna vervolgens het scherm weer bevriest even later weer een bsod weergeeft en vervolgens weer het zelfde overnieuw gaat doen. Er is ook geen mogelijkheid meer om in de laptop te komen. vervolgens opgestart via F3 om in het recovery menu te komen en vandaaruit de laptop te resetten. als ik vervolgens 1 van de 2 keuzes(alles deleten of juist behouden) kies dan krijg ik de error: their was a problem resetting your pc. vervolgens met een usb geprobeerd maar hier krijgt de pc een bsod op random momenten(meerdere keren geprobeerd). vervolgens eerst nog de harde schijven geformat en daarna nog een keer geprobeerd met hetzelfde resultaat. inmiddels bsod de laptop al voordat ik in het recovery menu kan komen. de bios is nog wel te bereiken en hier zijn geen vreemde dingen te zien(schijven worden gewoon herkend net als ram)
Probleem: bsod loop
geprobeerd: alle vormen van windows opnieuw installeren
vraag: Ideeën om de laptop weer werkend te krijgen
Hardware:
MSI GS63VR stealth pro
bios version: E16K2IMS.10A
EC version: 16K2EMS1.107
EC Build: 10/13/2016 11:20:10
Build Date and Time: 09/19/2016 09:39:02
Intel i7-6700HQ @ 2.60GHz
16GB ram in 2 sodim slots
edit: BSOD code: MACHINE_CHECK_EXCEPTION