Installatiemedia voor Compaq Presario 5060

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubix
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09-2022
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een Compaq Presario 5060 opgehaald om een leuke retromachine te hebben. Helaas heeft de vorige eigenaar de harde schijf geformatteerd en staat er dus niets meer op.

Nu ben ik op zoek naar de originele installatiemedia. Ik heb op de website van HP gekeken maar die halen alles van 10+ jaar oud van de site af. Ik heb vervolgens HP gebeld maar zij kunnen niets meer leveren.

Ik zou het leuk vinden om het systeem weer te installeren zoals het origineel was, dus ik hoop dat iemand nog ergens installatie-cd's heeft liggen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moet je dat niet in https://tweakers.net/aanbod/ plaatsen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 13:01
Zit er een licentiesticker op de kast? Zo ja, kun je deze ook gewoon installeren aan de hand van een ander installatiemedium welke die versie bevat. Het is niet zo dat je specifiek die van compaq/hp nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubix
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09-2022
@livranca Er zit geen licentiesticker op, maar sowieso wil ik graag de Compaq-specifieke software hebben. Ik heb dan meteen de juiste drivers, maar die systemen werden met een hoop software erbij geleverd. Ik vind het leuk om het systeem weer met de Compaq-specifieke installatie uit te rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Oproepjes als deze horen inderdaad in de V&A thuis, niet op forum. Succes!

Dit topic is gesloten.