Hallo, ik zou graag van iemand met ervaring willen weten of het slim is om eerst C te leren, alvorens je C++ zou moeten leren. Graag ook het waarom.
Vraag
Alle reacties
Euh, het zijn 2 verschillende programming-languages met een summier gedeelte subset. De ene is dus niet handiger/slimmer dan de andere.
Bot gezegd; als je vloeiend Nederlands kan wil niet zeggen dat je Vlaams kan praten & andersom ook niet.
Bot gezegd; als je vloeiend Nederlands kan wil niet zeggen dat je Vlaams kan praten & andersom ook niet.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De vraag die er meer toe doet: wat wil je bereiken? Wil je gewoon wat leren programmeren, wil je er jouw vak van maken, is het voor een specifieke opdracht?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Heb je zelf al gezocht? Op Google is hierover genoeg te vinden als je b.v. zoekt op 'learning c before c++'.redbaret82 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:56:
Graag ook het waarom.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dit dus. We verwachten hier enige eigen inzet en die toon je nu helemaal niet. Zelf gaan onderzoeken is het eerste wat je kan en ook zult moeten doen. Als je dan zelf al het 1 en ander gevonden hebt en je twijfelt alsnog, dan kan je een nieuw topic openen. Maar dan zul je een stuk meer informatie moeten geven dan dat je nu hebt gedaan. Denk hierbij aan wat je zelf al hebt gezien/gelezen qua informatie en wat je dus zelf denkt dat het verstandigt is om te doen.g0tanks schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:03:
[...]
Heb je zelf al gezocht? Op Google is hierover genoeg te vinden als je b.v. zoekt op 'learning c before c++'.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.