Tevredenheid over d/net rc5 stats?

Pagina: 1
Acties:

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37
Wie is er tevreden mee/niet tevreden mee, en waarom?

Ik zal zelf maar vast zeggen dat ik er absoluut niet tevreden mee ben, omdat de uptime van de stats gewoon laag is :( :(
Als je de uptime van de laatste paar weken/maanden zal bekijken dan zit er een downtime (nou ja downtime, geen aktuele stats) van 5 of 6 dagen bij, opgeteld.
Een beetje professionele organisatie laat dit niet toe lijkt mij toch...

Dit betekent trouwens niet dat ik met dit project ga stoppen, net als met windows moet je er maar mee leren leven :P

The cyclographing developer

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:55 schreef Potatoman het volgende:
Wie is er tevreden mee/niet tevreden mee, en waarom?

Ik zal zelf maar vast zeggen dat ik er absoluut niet tevreden mee ben, omdat de uptime van de stats gewoon laag is :( :(
Als je de uptime van de laatste paar weken/maanden zal bekijken dan zit er een downtime (nou ja downtime, geen aktuele stats) van 5 of 6 dagen bij, opgeteld.

Dit betekent trouwens niet dat ik met dit project ga stoppen, net als met windows moet je er maar mee leren leven :P
Wat bedoel je met "up-time" en "down-time" ??

Bedoel je gewoon te zeggen dat de stats er niet zijn, vanaf 28 juni? :?
Dus dat we het al drie dagen zonder moeten doen? :'(

De "up-date" faalt ja, -God knows why-; :?
maar een professionele organisatie zijn wij niet hoor, we (het) zijn allemaal vrijwilligers, nou ja op één (of twee) na dan.... 8-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 01 juli 2001 22:55 schreef Potatoman het volgende:
Het is geen bedrijf met bakken met geld :) Ik durf te wedden dat ze liever ook beter spul hadden staan maar ja.. dat kost geld.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ze hebben net de keymaster geupgrade, daardoor zijn de stats en proxyinfo down. Geen slechte reden eigenlijk he. :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
zeker geen slechte reden...maar kunnen ze dat niet al op vrijdag vertellen i.p.v. pas op zondag?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op zich ok ja, maar waarom kondigen ze dat niet gewoon even aan een de .plans?
Dat scheelt toch een hoop gezeik?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
ik heb weer stats er mist wel wat maar er is weer wat hoera !!!!!!!!!!!

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het zijn ook maar vrijwilligers....

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:29
Tevreden? Ja, redelijk. Het is altijd weer spannend of ze het doen. Dat geeft een extraatje aan het hele koeiengebeuren >:)

Maar natuurlijk, ik zou ook liever hebben dat ze het altijd doen. DUH. (En dan het liefste realtime zeg maar :9~

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Nou, ik hoop maar 1 ding: Ons team nadert de 1 miljoen grens. Ik zou het doodzonde vinden als die grens ongemerkt gehaald is/word (één dezer dagen is het namelijk zover, op 30 juni zaten we op 975000, en we doen er zoŽn 6000 à 7000 per dag). We grazen met 13 man erg fanatiek, mijn pcŽs staan 24/7/365 aan, evenals die van een aantal anderen in ons team. Als we miljonair worden zonder dat we daar ook maar iets van zien in de stats, zijn er 13 grazers erg teleurgesteld, dat weet ik wel...

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Mijlpalen (en zeker het eerste miljoen) mogen inderdaad niet ongemerkt voorbijgaan.
Meestal worden van de achterliggende dagen toch nog statzzzzz :9~ geproduceerd hoor!

dus ik hoop voor jou (en je maten) dat je het eerste miljoen toch nog uitgebreid kan gaan vieren :)

BTW.... geinige sig....

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

Pagina: 1