[Rosetta@home] hitparade van week 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mede-auteur:
  • jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:30

jeroenathome

Welkom bij de Rosetta@home hitparade van week 1!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fHAugnfPblUdlIOhD2ebnDkV/full.gif

Inhoudsopgave
  • [s][/s]
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Weekoverzicht

Handleiding: Hoe post ik de Rosetta@home stats?
- Haal hier de RML-code
- Typ een kort verhaaltje, mag overal over gaan, noem eventueel wat hoogtepunten uit de stats
- Als je topicstarter bent; link in de startpost naar je dag door de link aan te maken, bijv.: [ jump=dinsdag]Dinsdag[ /]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Vroeger, toen hadden we nog stats. :/ Er zijn gelukkig nog wel voldoende WU's en er lijken ook steeds nieuwe bij te komen...

Als je benieuwd bent naar de serverstatussen kun je hier terecht:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/rah_status.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op de Rosetta message boards vraagt men zich ook af waarom er geen stats zijn:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/forum_thread.php?id=6922

Als men in de VS ook nog vakantieperiode heeft deze week dan zal het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
Op het forum heeft iemand een reactie geplaatst dat de Universiteit vakantie heeft. Het kan nog makkelijk een week of langer duren voor de cijfers weer beschikbaar komen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55
ik merk nu dat ik geen werken meer kan uploaden. er komen ook geen werken meer binnen.
ik kan zelf hun site niet meer bereiken..

[ Voor 20% gewijzigd door westlym op 09-01-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
Het lijkt erop dat hun server niet meer aanwezig is. Geen enkele pagina kan worden geladen. Zelfs het forum is niet bereikbaar. Ik heb nog een kleine voorraad en als die klaar zijn dan ga ik maar verder met WCG. Een koe die niks doet kan niet naar mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Oké, dus in andere woorden, bye bye Rosetta?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
Even geduld. Op het niet meer bereikbare forum stond dat ze deze week nog vakantie hebben. Als het meezit zijn ze volgende week weer terug en kunnen ze de problemen gaan oplossen.

Op dit moment zijn maar 2 servers van de 32 servers die actief zijn. Deze ontvangen en geven de WU's uit dus dat moet als het goed is weer gaan werken.

Ik blijf het wel gek vinden dat er geen mededeling van hun uit is gekomen waarin staat dat er problemen zijn en hoe lang het mogelijk gaat duren. Zelfs op hun twitter pagina is sinds september geen bericht meer geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
site is weer online..gelukkig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
Er is een reactie van Rosetta gekomen. :X Afgelopen weekend hebben ze uitval van elektriciteit gehad waardoor alle servers niet bereikbaar waren. De problemen zullen vanzelf minder moeten worden. Er werd zelfs gemeld dat de stats geüpdatet worden. :)

We wachten maar af om te zien of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Ik schrok al. Ik had ook de nodige energie in malaria control geïnvesteerd. En toen waren ze ineens weg....Geen werk meer...Zal ook ooit een keer met Rosetta gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
Naar mijn weten is het project van malaria gestopt omdat er een medicijn was. Daardoor is er geen noodzaak meer om met het project verder te gaan. d:)b

Voor Rosetta zie ik niet snel gebeuren dat het project stopt doordat er geen werk meer is. Het malaria project is maar voor een bepaalde ziekte en het Rosetta project is eerder kennis vergaren van DNA structuren en het ontstaan ervan. Je kan ook zeggen dat Rosetta er juist voor zorgt dat er andere projecten als malaria mogelijk zijn. Tenminste als ik de uitleg op hun site heb begrepen. :+

Pagina: 1