SB live volume bij afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Het viel me al op dat de uitgang van de SB live vrij zacht was, dat is op zich geen probleem maar nu blijkt dat wanneer ik mijn computer afsluit als bijv winamp nog draait het volume veel harder wordt in de tijd dat de computer zich afsluit(+- 2 seconden).

Ook bij een kenneis is dit het geval nu zou ik wel is willen weten hoe dit komt? Iemand?

Specs: W2K,SB live 5.1 platinum

Verwijderd

Hoelang heb je dit al? Kan heel goed komen door win2k namelijk, heb ik zelf ook last van. Moet versterker ook erg open draaien wil ik wat horen :(

Verwijderd

Ik heb op zich geen probleem met het volume maar idd wel als ik hem afsluit dat hij harder wordt..
Het klinkt dan overigens niet meer maar das weer een ander probleem.
Draai ook win2k..

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:41 schreef Jur het volgende:
Ook bij een kenneis is dit het geval nu zou ik wel is willen weten hoe dit komt? Iemand?
Oh, ben ik nu al gedegradeerd tot 'kenneis'? :P

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ligt aan de live drivers denk ik.
Ik heb hetzelfde nl ook gehad, maar ik had geen probs zonder live drivers (dus de standaard win2k drivers)

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat ligt inderdaad aan de Live drivers. Pas als ik die geinstalleerd heb, heb ik er ook last van.
Bij het afsluiten en ook bij het opstarten. Als je die onweerknal hoort die bij LiveWare geinstalleerd wordt dan verschiet je je rot.... zo hard als die dan gaat.
Daarna is het volume weer een heel stuk zachter.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
daar staat dan wel weer tegenover dat je die donderknal ook uit kan zetten :P

• b_verberne
  • Niet online
Dat is dan ook het eerste wat ik gedaan heb na installatie van Liveware *D

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

inderdaad, had het midden in de nacht geinstalleerd, heb toen vast wat buren wakker gekregen want m'n versterker stond nog aan (en hard volume)
Zelf schrok ik me werkelijk te pletter $$%^^%& creative!!!!!!!!!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Pagina: 1