Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

single page weergave als vaste optie mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 23:19
Beste Mensen,

met de beste wensen voor een gezond en gelukkig 2017 en hartelijk dank voor weer een jaar van interessante zaken die ik op jullie site mocht lezen.

wat ik nog als wens voor layout website naar voren zou willen brengen is dat als ik een artikel lees (zoals reviews: Gelukkig nieuwjaar aan jullie allemaal! ik het onhandig vindt dat ik aan het einde van pagina 1 ik kan kiezen uit of volgende pagina of flink wat lager: single page weergave
Indien ik op deze optie klik kom ik niet uit waar ik gebleven was- aan einde pagina 1- maar bij het begin van het artikel.
ik stel voor dat single page bij instellingen of bovenaan artikel als vaste optie gekozen kan worden voor nieuws-artikelen met normale omvang- of dat na het kiezen voor single page -zoals nu- men direct naar pagina 2 wordt gelinkt

verder ben ik een gelukkige user, zou alleen nog kunnen voorstellen dat vergelijkingen per aparte categorie kunnen gaan ipv als een hele grote matrix, dus dat een paar ssd vergelijken niet in zelfde matrix komt als diverse foto toestellen, hoewel ik me wel kan voorstellen dat ik smartphoneś en fototoestellen in een matrix zou willen vergelijken

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 20:36

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Single page weergave wordt in de toekomst de standaard:
Inspector schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:19:
Daarnaast zijn we druk met een redesign van de redactionele content. Bij dit redesign wordt single page standaard (met een switch naar multipage). Vandaar dat dit momenteel even geen aandacht krijgt :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 23:19
bedankt, maar ik kan mij voorstellen dat bij heel lange topics dit mogelijk irritant is als je op basic computer of telefoon een erg groot bestand gaat downloaden (instelbaar grens van bestandsgrootte) of smart system dat apparaat herkent en omvang download aanpast aan apparaat en verbinding