beeldscherm gaming rx480

Pagina: 1
Acties:

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik zoek een?
Maak een niew systeem om op te gamen, ben er nog niet helemaal uit maat wil alvast een monitor zoeken.
weet al wel welke videokaart erin komt (zie verderop)

Wat is je budget?
zo goedkoop mogelijk, maar dat het wel de capaciteit van mijn desktop benut (denk zelf aan 150 euro)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ga het gebruiken voor games zogenoemde "competetive" als Dota/LoL/CS maar ook voor single player RPGs.
Weet al zeker dat ik een pricewatch: MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G als videokaart neem en waarschijnlijk een Intel I5-6400 (skylake) en 16 gb RAM

twijfel op dit moment tussen pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart en pricewatch: LG 24MP68VQ Zwart de AOC lijkt een net iets betere reactietijd te hebben (zegt op zich niet zoveel), heeft een ook een displayport (in principe niet echt noodzakelijk, kan ook via HDMI), komt geleverd met alle kabels (heb ik gehoord, scheelt natuurlijk weer wat geld) en heeft nog speakers ingebouwd (ook niet echt nodig aangezien ik ook nog losse speakers heb). De LG heeft daarentegen wel een IPS scherm tegenover de TN van AOC. Hoor niets dan positieve reacties over de AOC maar over de LG lijkt niet zoveel bekend. Welke zouden jullie mij aanraden (of misschien zelfs een totaal andere scherm)?

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-02 16:06
Ik heb laatst de benq gw2470H gekocht, erg blij mee en fijne prijs

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• SipSip
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
TN scherm is gewoon goed voor snelle reactie games zoals CS, maar aangezien je ook nog LoL en Dota speelt zou ik zelf een IPS aanraden. Neem ook aan dat je niet 24/7 alleen maar gamet maar ook wel is videos en films kijkt? Daarin is IPS gewoon een beter paneel (ook voor LoL en Dota).

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Hartelijk bedankt voor het advies!