dat gezeik en gemoddereer de laatste tijd hier op GoT hangt me echt de keel uit. Echt als je een beetje verkeerde vraag hebt dan wordt je afgescheept als newbew of wat dan ook. Er lopen ook teveel wannabe moderators rond, die echt de hele tijd lopen te zeiken over search - faq etc.
Maar goed effe on topic, in dit topic:
[topic=174239] een gewone vraag, want een best interessante topic kan opleveren en het echt goede/duidelijke antwoord is nog niet gegeven of ACM komt weer om de hoek. Met zijn gebrabbel over basiswiskunde, mai volg jij eens een basisopleiding communicatie -> nerd !
Echt ik wil wel eens weten wat jullie gaan doen aan de sfeer op GoT, met al die suffe regels enzo ?
Maar goed effe on topic, in dit topic:
[topic=174239] een gewone vraag, want een best interessante topic kan opleveren en het echt goede/duidelijke antwoord is nog niet gegeven of ACM komt weer om de hoek. Met zijn gebrabbel over basiswiskunde, mai volg jij eens een basisopleiding communicatie -> nerd !
Echt ik wil wel eens weten wat jullie gaan doen aan de sfeer op GoT, met al die suffe regels enzo ?