ACM in de bocht......

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dat gezeik en gemoddereer de laatste tijd hier op GoT hangt me echt de keel uit. Echt als je een beetje verkeerde vraag hebt dan wordt je afgescheept als newbew of wat dan ook. Er lopen ook teveel wannabe moderators rond, die echt de hele tijd lopen te zeiken over search - faq etc.

Maar goed effe on topic, in dit topic:
[topic=174239] een gewone vraag, want een best interessante topic kan opleveren en het echt goede/duidelijke antwoord is nog niet gegeven of ACM komt weer om de hoek. Met zijn gebrabbel over basiswiskunde, mai volg jij eens een basisopleiding communicatie -> nerd !

Echt ik wil wel eens weten wat jullie gaan doen aan de sfeer op GoT, met al die suffe regels enzo ?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er wordt gevraagt hoe je de snelheid berekent als je 1MB in X seconden download.

Wat is daar voor interessants uit te halen, behalve dat je er 200 verschillende manieren voor kan bedenken?
Dat is iets, dat ik in de brugklas heb leren uitrekenen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het niveau van een forum schijnt als 'hoger' te worden ervaren door de die-hards als er op simpele vragen geantwoord wordt met scheldpartijen, beledigingen en/of slotjes.

Het is wel een erg simpele vraag, daar niet van, maar je zou die jongen ook gewoon antwoord kunnen geven waarna de thread ook snel wegzakt doordat er niet meer gepost wordt.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 01 juli 2001 22:28 schreef Chaos het volgende:
Het niveau van een forum schijnt als 'hoger' te worden ervaren door de die-hards als er op simpele vragen geantwoord wordt met scheldpartijen, beledigingen en/of slotjes.
Mede om dat te voorkomen heb ik hem gesloten.
Dus ik kon de eerste 2 voorkomen met de 3e ;(
Het is wel een erg simpele vraag, daar niet van, maar je zou die jongen ook gewoon antwoord kunnen geven waarna de thread ook snel wegzakt doordat er niet meer gepost wordt.
Er was trouwens antwoord gegeven...
Maar vaak leiden dat soort vragen tot offtopic discussies.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 22:28 schreef Chaos het volgende:
Dat is niet hoe het hoort te gaan natuurlijk, maar sommige users geven wel errug duidelijk aan dat ze de search niet hebben gebruikt. In dat soort gevallen moet je eigenlijk ff tot 10 tellen en dan pas reageren met een nette verwijzing naar de search. Veel search-vragen komen van newbies en zo verwelkom je een newbie niet ;(
Dan zorg je er wel voor dat die user de volgende keer de search al helemaal niet gebruikt. Hij krijgt antwoord en hoeft er "lekker" niks voor te doen. Dan kun je beter "corrigerend" naar de search verwijzen IMHO... Maar dan wel netjes en niet met een snauw ofzo ;(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Even om de discussie niet 'naar de search' te laten wijzen.
Ik weet niet of dit in de search te vinden is, maar ik vermoed van niet.

Verder heb ik hierboven de redenen al uitgewijd

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Waarom gebruiken de moderators hier imho steeds?
Gebruik dan imo want zo humble is het niet om je mening door iemands strot te rammen en er dan een slot op te gooien.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Met alle respect, iedereen moet ergens beginnen, maar als je met zulk soort beneden brugklasniveau wiskunde vragen aankomt, mag je van mij eigenlijk die programmeertools onmiddellijk weer in de kast zetten. Mijns insziens volledig terecht gesloten.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 22:42 schreef koekum het volgende:
Gebruik dan imo want zo humble is het niet om je mening door iemands strot te rammen en er dan een slot op te gooien.
Waar zie je mij een meningdoor iemands strot drukken?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 01 juli 2001 22:43 schreef Grrrrrene het volgende:
Waar zie je mij een meningdoor iemands strot drukken?
Meneer zal het wel over mijn sluit message hebben.

Magoed, het komt er gewoon op neer dat imho een standaard afkorting is, waarom zou ik dat niet gebruiken?

[edit]
Het is altijd wel leuk om mensen die nooit in P&W lijken te komen te zien reageren in een LA thread erover.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 01 juli 2001 22:42 schreef koekum het volgende:
Ah ja, een flame :)
Imho is het niet nodig om dit soort verhalen te schrijven.

Alleeen Grrrrrene gebruikt het woord in deze draad btw. Niet echt een sterk punt. Daarnaast is 'imho' bekender als 'imo' en niet te vergeten een stuk vriendelijker.
Je kunt iemand op straat aanspreken met "HEE KLOOTZAK!" of "Pardon meneer", resultaat is hetzelfde --> je hebt zijn aandacht maar de methode verschilt (licht krom voorbeeld maar toch).

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar dan wel netjes en niet met een snauw ofzo ;(
Ga daar dan ook als crew eens actief iets aan doen. Er zijn mensen die zich er groen en geel aan ergeren, de crew zegt telkens weer dat ze ook vinden dat het niet kan, maar niemand doet iets.

Post eens een treadje hierover in jullie mooie Area 51 ofzo.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 22:46 schreef Chaos het volgende:

[..]

Ga daar dan ook als crew eens actief iets aan doen. Er zijn mensen die zich er groen en geel aan ergeren, de crew zegt telkens weer dat ze ook vinden dat het niet kan, maar niemand doet iets.

Post eens een treadje hierover in jullie mooie Area 51 ofzo.
Als het gebeurt krijgen die lui het wel te horen, in SG/HK/NSTM/W&L i.i.g. wel (door mij)... Als ik het in andere fora (die niet onder GC vallen dus) lees zeg ik er ook wat van...

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
waarom reageren hier "bijna" alleen maar moderators? Jullie verdediggen elkaar toch alleen maar..... zo'n discussie heeft toch geen zin !!!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[redelijk OT]
Ohja, nog een klein nederlands dingetje:
"In de bocht springen", betekend "in/op de bres springen/staan"
Oftewel "verdedigen".

Dat deed ik natuurlijk niet in die thread.
[/redelijk OT]

Overigens wijs ik zo vaak mogelijk ook mensen die 'UTFS' roepen terecht.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op zondag 01 juli 2001 22:45 schreef ACM het volgende:
[edit]
Het is altijd wel leuk om mensen die nooit in P&W lijken te komen te zien reageren in een LA thread erover.
Lijkt me compleet niet relevant (maar altijd leuk om mensen aan het lachen te krijgen)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 01 juli 2001 22:52 schreef Ruben_Pruim het volgende:
waarom reageren hier "bijna" alleen maar moderators? Jullie verdediggen elkaar toch alleen maar..... zo'n discussie heeft toch geen zin !!!
Ik kan er niet voor zorgen dat users hier gaan posten toch? En dit forum heet 'Lieve Adjes' oftewel je kunt hier wat vragen aan de mods/ads.
Vrij logisch dat er dan ook veel mods reageren.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

LA is voor vragen aan de moderators/administrators, wat verwacht je dan?

Overigens zijn je beide posts nogal flamerig van aard.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

heb net ff de thread gelezen en ik zie niet in waarom ruben deze thread opend
kzie geen probleem

acm doet het prima geen problemen mee

jm2c

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 22:55 schreef D2k het volgende:
heb net ff de thread gelezen en ik zie niet in waarom ruben deze thread opend
kzie geen probleem

acm doet het prima geen problemen mee

jm2c
Ben ik het mee eens. Snap hem ook niet, hij heeft zeker nu genoeg duidelijke antwoorden gekregen. Als wij elkaar steunen (uiteraard, we volgen dezelfde GoT-policy) is het ook weer niet goed. Moeten we elkaar nu ineens afvallen?

OK, IceStorm, eigenlijk, heel diep van binnen vind ik je een... Euh, nee, ik kan niet liegen O-)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Als redelijk vaste P&W bezoeker moet ik ACM zeker gelijk geven. Ik zie het probleem niet. maar ja..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 01 juli 2001 23:00 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Snap hem ook niet, hij heeft zeker nu genoeg duidelijke antwoorden gekregen. Als wij elkaar steunen (uiteraard, we volgen dezelfde GoT-policy) is het ook weer niet goed. Moeten we elkaar nu ineens afvallen?

OK, IceStorm, eigenlijk, heel diep van binnen vind ik je een... Euh, nee, ik kan niet liegen O-)
ROFL

En natuurlijk staan we allemaal achter ACM, da's logisch. O+ ;)

Bericht hierboven

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 01 juli 2001 23:00 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

daarom snap ik zijn reactie ook niet
gewoon een lijn trekken
uitzonderingen kan je altijd nog maken :)
LOL :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Als ie maar betaalt.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm word weer heel hard zijn Spielerij hok in geschopt ;)

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11 01:34
Wat een gezeik zeg....

De vraagsteller had op het web meer dan genoeg informatie kunnen vinden over bits, bytes, megabytes en whatever. De vraag of dit nu triviale wiskunde is (ik zou het zelf eigenlijk geeneens wiskunde noemen >:) ) is dus helemaal niet relevant.

De vraagsteller was gewoon uitermate gemakzuchtig... en: dat vindt men niet leuk in P&W.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[mnm]
ACM ** door ** de bocht
[/mnm]

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Op zondag 01 juli 2001 23:01 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

ROFL

En natuurlijk staan we allemaal achter ACM, da's logisch. O+ ;)
Zelfs ik sta achter ACM, en daar is veel voor nodig. (Aangezien ik geen kans onbenut zal laten hem te pesten :P (En ik pest (of meer plaag) alleen vrienden dus daar hoeft ie zich niet druk om te maken, doet ie ook bij mij :) )

Ik bedoel, newbie vragen mogen best, maar een zekere voorkennis mag toch wel verondersteld worden. Dit lijkt mij een redelijk duidelijk voorbeeld van flauw rekenwerk. Misschien dat je dat achteraf pas ziet als je de vraag hebt gepost, maar dan nog is er voldoende reden (of meer; JUIST reden) om het een slotje te geven.

Ik ben fan van dingen

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15

Canon23

>>MY<< world

Ik steun niemand maar je moet de modjes/adjes/weet ik veel wie nog meer "hoog geplaatst" hier zien als agenten(maar hier zijn ze meestal ook nog voor rede vatbaar :P )

It's their way or the high way

Het is een vraag wat je duidelijk zelf kon opzoeken ergens anders of desnoods via je icq lijst kunnen vragen(daarom heb ik een paar gotters in mijn lijst :)...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op maandag 02 juli 2001 14:08 schreef Canon23 het volgende:
Ik steun niemand maar je moet de modjes/adjes/weet ik veel wie nog meer "hoog geplaatst" hier zien als agenten(maar hier zijn ze meestal ook nog voor rede vatbaar :P )
Agenten..., vind ik een beetje een rotwoord, maar in zekere zin heb je wel gelijk. Ik zie ze meer als mede GoT'ers (in de eerste plaats) die zo'n beetje bijhouden of het forum niet vervuild wordt. (Vervuild in ruime zin)
It's their way or the high way

Het is een vraag wat je duidelijk zelf kon opzoeken ergens anders of desnoods via je icq lijst kunnen vragen(daarom heb ik een paar gotters in mijn lijst :)...
Ik ook, ACM staat in mijn lijst :P

Ik ben fan van dingen

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15

Canon23

>>MY<< world

Ok dan geen agenten maar burgerwacht or whatever die semi-bewakings agenten...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 02 juli 2001 14:12 schreef ThE_ED het volgende:
Ik stond al in jouw lijst _voor_ ik mod werd ;)

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op maandag 02 juli 2001 15:15 schreef ACM het volgende:

[..]

Ik stond al in jouw lijst _voor_ ik mod werd ;)
ssssst! :)

Ik ben fan van dingen

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 01 juli 2001 22:52 schreef ACM het volgende:
[redelijk OT]
Ohja, nog een klein nederlands dingetje:
"In de bocht springen", betekend "in/op de bres springen/staan"
Oftewel "verdedigen".

Dat deed ik natuurlijk niet in die thread.
[/redelijk OT]

Overigens wijs ik zo vaak mogelijk ook mensen die 'UTFS' roepen terecht.
'In de bocht' betekend: In de fout :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 02 juli 2001 18:50 schreef YakuzA het volgende:
'In de bocht' betekend: In de fout :)
Hummzzzz... zo leer je elke dag wat :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 02 juli 2001 18:54 schreef ACM het volgende:

[..]

Hummzzzz... zo leer je elke dag wat :)
w00t ben ik ff slim he :D

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 02 juli 2001 14:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Agenten..., vind ik een beetje een rotwoord, maar in zekere zin heb je wel gelijk. Ik zie ze meer als mede GoT'ers (in de eerste plaats) die zo'n beetje bijhouden of het forum niet vervuild wordt. (Vervuild in ruime zin)
[..]

Vuilnismannen, (onmisbaar en toch vaak voor normaal aangenomen :P )

PSN

Pagina: 1