Google Chrome Loopt Vast Youtube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
hallo, ik denk dat dit de beste plaats is voor deze situatie,

soms als ik een youtube video kijk en in skip door de video, dan kan die vast lopen en soms ook mijn hele browser freezen, dan moet ik een paar seconden wachten en reset die de pagina weer (ik kan hem niet zelf refreshen want de pagina is dan vastgelopen)
pc:
i5 4460
1050 ti
h81m dgs mobo
8 gb ram
ik merk ook ik taakbeheer dat mijn cpu het nogal zwaar heeft met youtube.
heeft iemand een tip of oplossing, alvast bedankt.

firefox is vgm beter alleen ik hou het zelf liever bij google chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ervaar je dezelfde issues met Firefox?

Hardwarematig heb je een vrij deftig systeem dat YouTube filmpjes met 11 vingers in de neus kan afhandelen.
Echter, blijven er alsnog 1000 mogelijke oorzaken over.
Nu kunnen wij natuurlijk 1000 suggesties roepen in de hoop uiteindelijk de juiste oplossing te geven.
Makkelijker lijkt mij als je zelf wat zaken uit kunt sluiten waardoor we specifieker kunnen troubleshooten.

- doet het probleem zich ook voor in b.v. Firefox?
- doet het probleem zich ook voor in andere taken zoals gamen?
- kun je wellicht error logs vinden in de Windows event viewer?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

En mischien ook eens de addons in Chrome nalopen, mischien dat er iets niet compatible is met Youtube. Dus probeer youtube eens in incognito mode.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-06 20:43
Ik ervaar soms precies hetzelfde met Google Chrome, ook hier loopt mijn browser soms vast bij het skippen van een YouTube video. Nou heb ik dit probleem alleen op de pc waar een Nvidia kaart in zit, mijn laptop heeft een Intel kaart maar daar heb ik dit probleem nou nooit.

Je zou misschien hardware acceleratie eens uit kunnen zetten, kijken of dat helpt.

[ Voor 40% gewijzigd door Allard Pruim op 01-01-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mari1967
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-01-2020
Ik heb hetzelfde probleem, en, inderdaad, alleen in Chrome. Maar video Intel onboard.