Hoe kan ik van af mijn web-server een url naar mijn domotica sturen?

hier kan ik de kleur bepalen, dan krijg ik het volgende, zolang ik mouse down heb

na mouse release krijg ik dit reeds voor elkaar,

Ik wil bv http://192.168.1.13/cgi-bin/mc?t=5&m=6&w=90 sturen
Je ziet in de 3 input boxen de url's staan.
deze zou ik graag verstuurd hebben.
op line 32 tot 39 word via een functie de url gemaakt, deze 3 wil ik graag (posten) in de achter grond laden.
er komt vanuit de ISYGLT IP-master geen respons of zo, als het werkt veranderd de kleur van de ledstrip.
deze frankenstijl coder heeft geen idee hoe dit te doen.
in ieder geval allen een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2017

hier kan ik de kleur bepalen, dan krijg ik het volgende, zolang ik mouse down heb

na mouse release krijg ik dit reeds voor elkaar,

Ik wil bv http://192.168.1.13/cgi-bin/mc?t=5&m=6&w=90 sturen
Je ziet in de 3 input boxen de url's staan.
deze zou ik graag verstuurd hebben.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| <html> <head> <title>RGB</title> <script type="text/javascript" src="js/jquery-2.0.3.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="js/jquery.wheelcolorpicker.js"></script> <link type= "text/css" rel="stylesheet" href="css/wheelcolorpicker.css" /> <body> <input type="text" data-wheelcolorpicker data-wcp-layout="block" data-wcp-sliders="wv" id="kl" > <br> <input type="text" readonly id="rn" size="40"> <br> <input type="text" readonly id="gn" size="40"> <br> <input type="text" readonly id="bn" size="40"> <br> <input type="text" readonly="" id="event-input"/> <br> <script type="text/javascript"> $(function() { $('#kl').on('sliderup', function() { $('#event-input').val('Released'); }); $('#kl').on('sliderdown', function() { $('#event-input').val('down'); }); $('#kl').on('slidermove', function() { $('#rn').val($(this).wheelColorPicker('getValue', 'r')); }); $('#kl').on('slidermove', function() { $('#gn').val($(this).wheelColorPicker('getValue', 'g')); }); $('#kl').on('slidermove', function() { $('#bn').val($(this).wheelColorPicker('getValue', 'b')); }); }); </script> </body> </html> |
op line 32 tot 39 word via een functie de url gemaakt, deze 3 wil ik graag (posten) in de achter grond laden.
er komt vanuit de ISYGLT IP-master geen respons of zo, als het werkt veranderd de kleur van de ledstrip.
deze frankenstijl coder heeft geen idee hoe dit te doen.
in ieder geval allen een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2017