Toon posts:

Yourhosting: dienst alleen voor test aangemeld, toch kosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik had een vraag over YourHosting,

Mijn vraag
Ik had een gratis Microsoft 365 business gebruikt dat was 1 maand gratis dus ik denk ff uitproberen. Ik heb het product nooit gevonden dus ook nooit gebruikt, vervolgens krijg ik een e-mail naar mij toegestuurd dat ik 16euro nog wat zou moeten betalen (daar kwam ik later pas achter). Een paar dagen erna kreeg ik een email dat ik nu ook nog eens 15euro herinnerings kosten moet betalen. Ik zou hier graag meer informatie over willen krijgen.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
YourHosting
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hun support gebeld maar ze waren niet open.

(Als ik deze post in de verkeerde categorie heb geplaatst laat het dan even weten ben nieuw hier :) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 19:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
https://www.yourhosting.n.../proefperiode/index2.html
Probeer Microsoft Office 365 een maand lang gratis. Bestel 2 gratis licenties, en ervaar hoe het is om gelijktijdig met uw collega online in één bestand te werken, bestanden te delen of online te vergaderen. Na 1 maand wordt de licentie automatisch omgezet naar een betaald maandabonnement, tenzij u voor het einde van de maand opzegt.
Heb je opgezegd?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb dat ook nooit gekregen
En mogen ze ook die 15euro zonder iets te zeggen erbij doen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vooropgesteld: wel aanmelden, niet afmelden, en dan verrast zijn dat er kosten zijn. Da's niet heel handig ;)

Bij [search=YourHosting opzeggen] zie je overigens diverse anderen die hetzelfde probleem hadden (schijnbaar trekt hun manier van werken dergelijke probeersels aan). Dat zelfde geldt voor Google-resultaten. Kan je aangeven wat je verder hebt gevonden/overwogen?

Anyway, dit heeft niets van doen met Serversoftware en Windows Servers, zeker als je de dienst niet hebt geprobeerd :P Ik verplaats je topic naar Shopping Forum en vul de topictitel aan: alleen Yourhosting zegt weinig over wat de vraag is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke maar zouden ze niet eerst vragen voor een betaling en dan je ook daad werkenlijk een product verkopen inplaats van je gewoon meteen een rekening sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Natuurlijk zijn ze niet open op een zaterdag op 31 december, probeer het maandag nog eens.

Voor herinneringskosten:
https://www.kijkoprecht.n...sten-mag-dat#.WGgJafnhDIU

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:33:
Oke maar zouden ze niet eerst vragen voor een betaling en dan je ook daad werkenlijk een product verkopen inplaats van je gewoon meteen een rekening sturen?
Wat bedoel je nu te zeggen? Omdat je daar akkoord mee bent gegaan, heb je een betaalde dienst afgenomen na de eerste maand proberen. Daar moet je uiteraard voor betalen.

Dat je niet goed door hebt gehad dat je een abonnement afneemt, betekent natuurlijk niet dat je dat niet doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:41:
[...]

Wat bedoel je nu te zeggen? Omdat je daar akkoord mee bent gegaan, heb je een betaalde dienst afgenomen na de eerste maand proberen. Daar moet je uiteraard voor betalen.

Dat je niet goed door hebt gehad dat je een abonnement afneemt, betekent natuurlijk niet dat je dat niet doet :)
Oke maar ik heb nooit dat Microsoft 365 business gekregen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:42:
[...]

Je hebt je geregistreerd om een maand te proberen, gaat daarna klakkeloos achterover zitten omdat het niet wordt geleverd ofzo en je vergeet dan ook nog op te zeggen?

Kweenie maar is dat niet 3x redelijk laks met je eigen verantwoordelijkheden en andermans kleine lettertjes omgaan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:42:
[...]

En nooit daarvoor contact opgenomen met de support?

Nogal nalatig, neem contact op met de support maandag, mischien dat ze uit coulance iets kunnen doen, maar ik zou gewoon het contract beindiggen en die 40 euro aftikken en dit als een wijze les beschouwen..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bensimpel schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:44:
[...]

En nooit daarvoor contact opgenomen met de support?

Nogal nalatig, neem contact op met de support maandag, mischien dat ze uit coulance iets kunnen doen, maar ik zou gewoon het contract beindiggen en die 40 euro aftikken en dit als een wijze les beschouwen..
Ik heb de support vandaag gebeld want kwam er vandaag pas achter dat ik ineens moest betalen maar niemand nam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:46:
[...]

Ik heb de support vandaag gebeld want kwam er vandaag pas achter dat ik ineens moest betalen maar niemand nam op.
Het is niet alleen zaterdag maar ook nog eens oudjaarsdag. Wacht even tot maandag...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Goh wat raar? (oudjaar etc....) dan probeer je het maandag

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:47:
[...]

Het is niet alleen zaterdag maar ook nog eens oudjaarsdag. Wacht even tot maandag...
Ja dat klopt ik waht ook tot maandag maar hun support is open tot 4-5uur en heb rond 3 gebeld dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:46:
[...]

Mailtje naar hun support sturen en maandag nog even bellen?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bensimpel schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:48:
[...]

Mailtje naar hun support sturen en maandag nog even bellen?
Heb gelezen van andere mensen die dit ook hebben dat een mailtje sturen niet veel zin heeft je krijgt meestal pas na 1/2 weken antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:49:
[...]

Heb gelezen van andere mensen die dit ook hebben dat een mailtje sturen niet veel zin heeft je krijgt meestal pas na 1/2 weken antwoord.
...en daarom probeer je het maar niet? Als je ze niet de kans geeft het op te lossen dan moet je ook niet klagen dat ze het niet doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:49:
[...]

...en daarom probeer je het maar niet? Als je ze niet de kans geeft het op te lossen dan moet je ook niet klagen dat ze het niet doen.
Daarom ga ik toch bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En tevens 15euro vragen voor herinnerings kosten? gewoon voor een mailtje? vind ik persoonlijk belachenlijk

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je nu precies? Je hebt je aangemeld voor een dienst en je nooit afgemeld. Je hebt het spul niet aan de praat gekregen - ondanks dat de dienst bij anderen prima werkte - en nooit contact opgenomen met de klantenservice.

Dan is het toch logisch dat je moet betalen? Wil je dat niet meer, zeg dan nu op voldoe het openstaande bedrag. Dan ben je ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Da's in ieder geval sneller dan er ná een maand zelf pas achter komen dat er niks geleverd is waarbij er vervolgens wél (terecht) een rekening komt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 31-12-2016 20:52 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:51:
[...]

Wat wil je nu precies? Je hebt je aangemeld voor een dienst en je nooit afgemeld. Je hebt het spul niet aan de praat gekregen, ondanks dat de dienst bij anderen prima werkte, en nooit contact opgenomen met de klantenservice.

Dan is het toch logisch dat je moet betalen? Wil je dat niet meer, zeg dan nu op voldoe het openstaande bedrag. Dan ben je ervan af.
Ik heb nooit een mail ofzo ontvangen voor het product. Als ik nu ook het product had ontvangen en het kon gebruiken oke dan snap ik het.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ugh, daar gaat het niet om, gaat erom dat je dingen op papier/mail vastlegt, per mail kun je jouw verhaal beter vastleggen en maandag kun je ook naar die mail verwijzen. Ieder supportafdeling heeft gewoon een vaste inbox die voor iedereen daar toegankelijk is.

maar I'm out.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:50:
En tevens 15euro vragen voor herinnerings kosten? gewoon voor een mailtje? vind ik persoonlijk belachenlijk
Vind ik nog meevallen, wettelijk gezien is dit bedrag 40 euro bovenop de rekening (onder 2500 euro).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:50:
Er zitten wettelijke beperkingen aan wat men wel en niet mag doen. 14 dagen na een betalingsherinnering mag men kosten in rekening brengen. Als je echt nooit een herinnering hebt gehad, dan mag men geen kosten in rekening brengen. Gezien je afwachtende houding lijkt het goed mogelijk dat die ergens in je spamfolder verdwenen is. Dat jij geen herinnering gezien hebt betekent niet dat je hem nooit gehad hebt.
Ik heb nooit een mail ofzo ontvangen voor het product
Je geeft zelf aan deze dienst aangegaan te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Slimste gewoon is om dit te betalen, of kijken of er een verlaging/kwijtschelding inzit bij yourhosting. En meteen het contract te beindiggen, (zorg ervoor dat je hiervoor een mailtje ontvangt, gewoon om jezelf te beschermen).

Als je langer wacht gaat dit waarschijnlijk naar een incassobureau en zijn de kosten nog veel hoger.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

[...]
Ik heb nooit een mail ofzo ontvangen voor het product. Als ik nu ook het product had ontvangen en het kon gebruiken oke dan snap ik het.
Je vraagt een trial van het product aan, weet dat je zelf moet opzeggen omdat het anders een betaalde dienst word, kijkt er niet naar om, schakelt support niet in omdat je het product "niet kunt vinden" en bent nu verbaasd dat je moet betalen voor de dienst die je gewoon geleverd hebt gekregen, maar jij om wat voor reden dan ook niet kon vinden.

Ik denk dat, zoals anderen ook zeggen, de snelste weg naar buiten gewoon het betalen van die rekeningen plus incassokosten is, nadat je hebt opgezegd en de bevestiging daarvan in je mailbox hebt ontvangen.

Snap heel goed als YourHosting daar weinig coulance in gaat hebben. Daarbij gaat het ook niet om van die heel wereldschokkende bedragen.

Dat je 15 EUR incassokosten hebt voor een mailtje, da's omdat als de incassokosten 1 EUR zou bedragen, d'r geen enkele dreiging vanuit gaat. Die kosten zitten niet per-se in de tijd die ze er aan besteden, maar juist in het feit dat incassokosten bedoeld zijn om te voorkomen dat ze te laat betaald worden. Gaat het naar de deurwaarder, dan lopen de incassokosten *heel* snel op, want die rekent gewoon zijn/haar uurtarief aan je door.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals F_J_K ook al zei mis ik je eigen inzet. Wat denk je dat wij voor je kunnen doen, dat YourHosting niet kan doen telefonisch maandag?

Ik zet (voor nu) een slotje op dit topic. Als je er niet met YourHosting uitkomt, kan je een DM sturen met verzoek tot heropening.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.