Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cardreader

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Is er nog kwaliteit verschil tussen de verschillende inbouw cardreaders?
Of zijn alle systemen zo basic, dat ze hetzelfde zijn?

Beste antwoord (via Zomaar iemand op 08-01-2017 13:36)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De cardreader (van Apacer uit m'n hoofd) die ik jaren geleden in m'n computer had, deed het anders prima. Degene die in m'n scherm zit (Dell U2711) heb ik ook nog geen enkel probleem mee gehad en de reader in de behuizing van m'n vader doet het ook gewoon, al is die niet uitvoerig gebruikt om er een gedegen oordeel over te kunnen geven.

In feite is het enige verschil tussen een interne en externe cardreader de behuizing en kabel waarmee je 'm aansluit. De rest is hetzelfde.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:49

• Zomaar iemand
  • Niet online
Dit zijn vooral extrene kastjes, maar kan ik uit dit onderzoek halen dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt welke je neemt?

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:19

rdejongjr

Gnome

Ok ben nog geen enkele fatsoenlijke interne reader tegengekomen.

De externe van Kingston zijn wel ok, zeker qua prijs en gemak

• Zomaar iemand
  • Niet online
OW ok, das wel een tegenvaller, wie wil er nou zo'n lelijk ding met snoeren op zijn pc ;-(

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:42
Ja er zit verschil in. Er zijn kaartlezers te krijgen die ook in bijvoorbeeld de foto print zuilen van de Hema of kruidvat zitten. Maar die kosten ook iets meer dan de gemiddelde kaartlezer.

Acties:
  • Beste antwoord

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De cardreader (van Apacer uit m'n hoofd) die ik jaren geleden in m'n computer had, deed het anders prima. Degene die in m'n scherm zit (Dell U2711) heb ik ook nog geen enkel probleem mee gehad en de reader in de behuizing van m'n vader doet het ook gewoon, al is die niet uitvoerig gebruikt om er een gedegen oordeel over te kunnen geven.

In feite is het enige verschil tussen een interne en externe cardreader de behuizing en kabel waarmee je 'm aansluit. De rest is hetzelfde.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1