Jeffrey0416 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
Geef mij maar dan direct een ban, ben lid sinds 2009, maar het niveau dropt duidelijk

Ik ben namelijk HEEL erg geduldig geweest bij meneer, +/- 3 weken, voordat ik geïrriteerd raakte. Vooral na zijn leugen op leugen. Los daarvan als jij niet kan inzien dat zijn review op die iPhone add totaal los van dit geheel staat vraag ik mij ook af wat jou IQ is.
Anyway als dit mijn laatste post op dit forum is so be it!
Zou die review voor die iPhone er iets mee te maken kunnen hebben dat je zelf éérst een tweede review plaatste over een advertentie die er niets mee te maken heeft?
gallery: pandaboy
"Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma"
Maar dat is vast héél anders, dat ik met mijn IQ niet kan bevatten
Het is toch wat... Iemand die niet eens direct een ban heeft gekregen na overduidelijke bedreigingen gaat het hebben over een dalend niveau en IQ
Je hebt geen idee blijkbaar van wetgeving en wat oplichting is. Nog steeds niet gerealiseerd dat het pakketje misschien gewoon bij PostNL door iemand is meegenomen - gebeurt erg vaak. Intussen beschuldigen jullie elkaar van oplichting in plaats van samen te kijken naar de mogelijkheden en een goede oplossing. Vast ook weer zoiets dat ik met mijn IQ niet kan bevatten.
Als je het over leugens wil hebben trouwens, misschien doe je er goed aan je eigen communicatie te checken voor je uitspraken doet. Je hebt geen 3 weken gewacht. Op 2 December krijg je bericht dat het op de post is gegaan. Op 10 December schrijf je dit:
Laatste keer dat ik het vriendelijk vraag, stuur je dat geld terug of niet? Als ik zelf langs moet komen neem ik meer mee dan die 35 euro. U bent gewaarschuwd.
- En dat is nog de 'vriendelijkste' bedreiging.
Maar misschien is mijn definitie van leugens wat off-track vanwege mijn IQ uiteraard.
Man man man... Je moet echt nog een hoop leren in deze wereld. Je reviews sinds 2012 zijn overwegend negatief - uiteraard ook allemaal leugenaars en mensen van een verlaagd niveau en gebrek aan IQ.
Het kán natuurlijk niet zo zijn dat jij de factor bent waarom het zo vaak fout loopt.
Van de andere kant, lezen is ook niet je sterkste kant - als een stier op een rode lap omdat je te horen krijgt je toon te matigen over het deel gelezen dat we prima behulpzaam willen zijn jullie naar een oplossing te krijgen, maar niet op deze manier. Vast nog zo'n voorbeeld van verstandige aanpak die mijn IQ niet kan bevatten.
Het is verdorie 3 Januari - en ik denk nu al dat niemand in 2017 nog over dit topic heen gaat