Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Graag wil ik 2 reviews laten verwijderen.

Ik had al eerder een topic geplaatst over de oplichter Pandaboy, echter plaatst hij nutteloze wraak reviews. Graag verwijderen AUB.

Gaat om de volgende reviews.
https://tweakers.net/aanbod/rating/396125/

https://tweakers.net/aanbod/rating/394813/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, ik denk dat jullie na het bekijken van de communicatie allebei wel mooie reviews verdienen die aan anderen duidelijk maakt dat ze het risico lopen hier te handelen met mensen die laten zien hoe het niet moet.

De communicatie van beide kanten is zó slecht dat je niet eens echt op kan maken bij het initiatief en wijze voor verzenden moet worden gelegd. Ik ben geneigd dat verkoper dat hier inderdaad neemt. In basis zou het dan onder zijn verantwoordelijkheid vallen, wat een civielrechtelijke zaak is. Oplichting zal moeten worden aangetoond, en dat zal gezien het bedrag en de historie van de user niet makkelijk zijn.

Andersom, zie ik je meermalen bedreigingen uiten;
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/284.html
  1. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
    1. hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden;
    2. hij die een ander door bedreiging met smaad of smaadschrift dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden.
Wellicht vind jij het normaal dat als iets niet aankomt, een civielrechtelijk geschil, dat op te lossen door een strafbaar feit te plegen, maar zo willen we het hier op Tweakers niet zien.

Laat het blijven bestaan van de reviews voor beiden een les zijn beter te communiceren, beter uit te zoeken hoe het recht in elkaar zit. En laat ik er aan toevoegen dat ik er naar geneigd heb je account direct en permanent te bannen vanwege de geuite bedreigingen. Je hebt al vaker op de rand gelopen - de volgende keer vlieg je eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Dit is daadwerkelijk BS.

1.

Hij reviewt me op een advertentie die totaal los van hem staat, nu lijkt het alsof ik mensen oplicht met een iPhone terwijl hij nooit ENIGE intentie had die iPhone te kopen.

2.

Hij is de oplichter, feit is ik betaal en ontvang niets. Moet ik nu dubbel de dupe zijn van zijn verkoop zowel review ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom begin je niet met uitleggen waarom je het gerechtvaardigd vind zelf over te gaan tot strafbare feiten? Er is geen bewijs voor oplichting, maar er is duidelijk iets misgegaan in zowel communicatie als de zending.

Nee, het enige waar je het direct over hebt is 'boehoe, oneerlijk'. Volgens mij heb je niet eens door dat jij de enige bent die strafbare feiten begaan heeft. Totaal geen reflectie, besef dat er wellicht iets anders mis is gegaan bij de zending. Electronica komt regelmatig niet aan.

Ja, het is vervelend dat je betaald hebt en er niets ontvangen is. Daar zal je met de verkoper een oplossing voor moeten bedenken - en daar willen we zelfs bij helpen zoals we altijd doen, maar niet bij deze toonzetting. Niets rechtvaardigt je bedreigingen, en daar word je op aangesproken. (En het is niet voor het eerst dat je negatief opvalt rond handel)

Ik stel voor dat je je toon *heel* snel matigt, zo niet volgt er definitief afscheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Geef mij maar dan direct een ban, ben lid sinds 2009, maar het niveau dropt duidelijk :) Ik ben namelijk HEEL erg geduldig geweest bij meneer, +/- 3 weken, voordat ik geïrriteerd raakte. Vooral na zijn leugen op leugen. Los daarvan als jij niet kan inzien dat zijn review op die iPhone add totaal los van dit geheel staat vraag ik mij ook af wat jou IQ is.

Anyway als dit mijn laatste post op dit forum is so be it!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey0416 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:09:
Geef mij maar dan direct een ban, ben lid sinds 2009, maar het niveau dropt duidelijk :) Ik ben namelijk HEEL erg geduldig geweest bij meneer, +/- 3 weken, voordat ik geïrriteerd raakte. Vooral na zijn leugen op leugen. Los daarvan als jij niet kan inzien dat zijn review op die iPhone add totaal los van dit geheel staat vraag ik mij ook af wat jou IQ is.

Anyway als dit mijn laatste post op dit forum is so be it!
Zou die review voor die iPhone er iets mee te maken kunnen hebben dat je zelf éérst een tweede review plaatste over een advertentie die er niets mee te maken heeft? :D
gallery: pandaboy
"Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma"

Maar dat is vast héél anders, dat ik met mijn IQ niet kan bevatten :z

Het is toch wat... Iemand die niet eens direct een ban heeft gekregen na overduidelijke bedreigingen gaat het hebben over een dalend niveau en IQ _O-

Je hebt geen idee blijkbaar van wetgeving en wat oplichting is. Nog steeds niet gerealiseerd dat het pakketje misschien gewoon bij PostNL door iemand is meegenomen - gebeurt erg vaak. Intussen beschuldigen jullie elkaar van oplichting in plaats van samen te kijken naar de mogelijkheden en een goede oplossing. Vast ook weer zoiets dat ik met mijn IQ niet kan bevatten.

Als je het over leugens wil hebben trouwens, misschien doe je er goed aan je eigen communicatie te checken voor je uitspraken doet. Je hebt geen 3 weken gewacht. Op 2 December krijg je bericht dat het op de post is gegaan. Op 10 December schrijf je dit:
Laatste keer dat ik het vriendelijk vraag, stuur je dat geld terug of niet? Als ik zelf langs moet komen neem ik meer mee dan die 35 euro. U bent gewaarschuwd.
- En dat is nog de 'vriendelijkste' bedreiging.

Maar misschien is mijn definitie van leugens wat off-track vanwege mijn IQ uiteraard.

Man man man... Je moet echt nog een hoop leren in deze wereld. Je reviews sinds 2012 zijn overwegend negatief - uiteraard ook allemaal leugenaars en mensen van een verlaagd niveau en gebrek aan IQ.
Het kán natuurlijk niet zo zijn dat jij de factor bent waarom het zo vaak fout loopt.

Van de andere kant, lezen is ook niet je sterkste kant - als een stier op een rode lap omdat je te horen krijgt je toon te matigen over het deel gelezen dat we prima behulpzaam willen zijn jullie naar een oplossing te krijgen, maar niet op deze manier. Vast nog zo'n voorbeeld van verstandige aanpak die mijn IQ niet kan bevatten.

Het is verdorie 3 Januari - en ik denk nu al dat niemand in 2017 nog over dit topic heen gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Maar goed ik laat het hierbij, merk als dat een persoon zoals jij gewoon het punt niet snapt. Toch heb ik even op je Linked-in profiel gekeken of je daadwerkelijk nou zo slim bent als je jezelf voordoet en moet zeggen, werd helaas teleurgesteld.

Beste wensen nog hé kerel!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dan sluiten we je account inderdaad maar. So be it :)
En ik ben het met je eens hoor; mijn carrière moet er erg teleurstellend uitzien voor een stagiaire aftersales - maar ik denk dat ik er wel bovenop kom :+

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 14:39 ]

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.