BSOD in Intel Watchdog Timer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 11:29
Ik heb af en toe een BSOD en dan zie ik dat er een watchdog timer ingrijpt. Nu zie ik ook met wushowhide (tool van Microsoft om updates te tonen) dat er een update is voor Intel Watchdog Timer Driver (Intel WDT). Ik kan die alleen nergens vinden in mijn device manager. Weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik die kan updaten?

Ook vind ik het vreemd dat de updates die hier getoond worden niet automatisch geinstalleerd worden... Iemand een tip?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

BugBoy schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:38:
Ik heb af en toe een BSOD en dan zie ik dat er een watchdog timer ingrijpt. Nu zie ik ook met wushowhide (tool van Microsoft om updates te tonen) dat er een update is voor Intel Watchdog Timer Driver (Intel WDT). Ik kan die alleen nergens vinden in mijn device manager. Weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik die kan updaten?

Ook vind ik het vreemd dat de updates die hier getoond worden niet automatisch geinstalleerd worden... Iemand een tip?
Je zou de chipset drivers kunnen updaten, afaik zit de Intel WDT daar ook tussen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad