My daily mix spotify

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 863547

Topicstarter
Mijn vraag
...een vriend van mij heeft ooit ingelegd op Spotify op mijn pc.
Nu gebruik ik het ook.
Ik zie nu op "my daily mix" nummers staan van mij maar ook van hem (denk ik) tenzij de andere nummers toegevoegd zijn door spotify zelf omdat het hetzelfde soort muziek is.
Onder de lijst staat aangemaakt door: mijn vriend zijn naam.
Nu vraag ik mij af : is deze lijst samengesteld door mijn vriend of door spotify?
En zijn de overige nummers die ertussen staan de muziek die hij beluisterd?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:05
Bij 'Je Daily Mix' staan afspeellijsten die gemaakt zijn door Spotify voor jou. Die afspeellijsten worden aan de hand van een algoritme samengesteld - Spotify verzameld op de achtergrond gegevens over je 'luistergedrag' (Wat voor een muziek luister je vooral? Wanneer? etc.) en de kans bestaat, omdat iemand anders jouw account ooit heeft gebruikt, dat daar muziek tussen staat waar je eigenlijk niet van houdt of niet zo snel naar zou luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:40

DarkSide

theres no place like ::1

Het gaat op basis van account. Dus als jouw vriend op zijn account heeft ingelogd.
En jij logt in met je eigen account, dan komen er geen "vreemde" mixen voor op je daily mix.

Als je account deelt dan kan dat natuurlijk wel.
Spotify kan natuurlijk niet zien wie er daadwerkelijk welke muziek beluisterd als er meerdere mensen op 1 account inloggen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.