Wat krijgen we nou??

Pagina: 1
Acties:

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 11:01
Ik had vanmiddag een topic geopend om een oplossing te vinden voor het probleem dat ik GTA2 niet kan spelen onder Win2k. Dit is dus een kopie van t orgineel (wat eigenlijk niks uit zou mogen maken...) En nu wordt mijn topic op slot gegooid omdat ik zogenaamd met warez loop te smijten ??? :? :? :?

Nou sorry hoor... Mis ik iets ???
Ik vind dit ronduit belachelijk (maar das mijn mening) Ik heb nu dus nog steeds geen oplossing voor mijn probleem ;(

Waarom is mijn topic op slot gegooid?? Ik doe geen enkele request naar warez... dus ik kan er echt niet bij waarom het topic op slot is gegooid...

Verwijderd

Icestorm zei:

Als je spellen KOOPT in een WINKEL mag je gaan klagen als ze niet werken. In alle andere gevallen heb je pech want misdaad loont niet .
Niet meer doen, warez ed worden niet geaccepteerd op GoT.

Hmmmmz die snap ik ook niet :'(

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:07 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Icestorm zei:

Als je spellen KOOPT in een WINKEL mag je gaan klagen als ze niet werken. In alle andere gevallen heb je pech want misdaad loont niet .
Niet meer doen, warez ed worden niet geaccepteerd op GoT.

Hmmmmz die snap ik ook niet :'(
Wat valt er niet aan te snappen? :?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het is gewoon zoals IceStorm al zegt, je geeft toe dat je het spel gecopieerd hebt (== warez == illegaal) en als je het legaal had, dan kan je pas vragen om support daarvoor, of een topic openen dat GTA niet werkt.

Verwijderd

Als hij de CD in de winkel gekocht zou hebben had ie op de doos kunnen lezen dat het niet onder Win2k werkt. :)

En je vraag is al meerdere malen beantwoord in je topic.

• DaRKoNe
Op zondag 01 juli 2001 22:08 schreef Buzzman het volgende:
Het is gewoon zoals IceStorm al zegt, je geeft toe dat je het spel gecopieerd hebt (== warez == illegaal) en als je het legaal had, dan kan je pas vragen om support daarvoor, of een topic openen dat GTA niet werkt.
Ja ok... Ik geef het idd toe... maar het ging mij erom dat 'mijn' GTA2 het wel doet onder Win9x ed. maar niet onder Win2k. Dit komt vaker voor en dan zijn er oplossingen voor... Dus waarom nu niet...

En ik heb t vaker gezien dat er soortgelijke oplossingen werden gevraagd voor gekopieerde spellen en die werden niet op slot gegooid...

• DaRKoNe
Op zondag 01 juli 2001 22:09 schreef Prankster het volgende:
Als hij de CD in de winkel gekocht zou hebben had ie op de doos kunnen lezen dat het niet onder Win2k werkt. :)

En je vraag is al meerdere malen beantwoord in je topic.
Antwoord op punt 1: Dan had ik m niet gekocht aangezien ik niets anders dan Win2k draai...

Antwoord op punt 2: Dat weet ik... ik heb ook leren lezen... ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik snap het probleem niet 100% denk ik. Je opent een topic over het feit dat je GTA2 niet aan de gang krijgt onder win2k. Daarna geef je toe dat je een kopie hebt (dus illegaal). Dan wordt er zelfs nog gezegd dat GTA2 onder win2k HELEMAAL niet aan de gang te krijgen is en dan verwacht je dat er een legale patch te verkrijgen is ;) ?
Ik snap niet dat ik dat dan nog als 'legaal' moet beschouwen.

• DaRKoNe
OK..
Never mind... ik vind dat we er al te diep op in zijn gegaan...
Ik snapte alleen niet wat mijn topic met warez te doen had... Ik heb geen zin dat nog meer mensen zich hier druk om gaan zitten maken... Ik had geen idee dat mijn topic onder warez zou vallen...

Discussie gesloten en nog bedankt voor de opmerking... ;)
Pagina: 1