Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet helemaal uit. Ik ben opzoek naar een 15'' laptop die in de categorie ultra dun en ultra licht kan vallen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Mee nemen naar college (van daar het ultra dunne en ultra lichte gedeelte), series en films op kijken (daarom het liefste 15''), en gebruiken voor standaard tekstverwerkingsgebruik en internetten.
Soms zal ik ook foto's moeten bewerken, en ik werk het liefst met Windows.
Wat is je budget?
Het liefst onder/rond de 1.000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst minimaal 8gb ram, ssd schijf, minimaal full hd beeldscherm.
Zelf kan ik alleen laptops van 13'' vinden die aan deze eisen voldoen. En ik ben bang dat ik dat toch net te klein vind. Hopelijk hebben jullie goeie merken/tips!
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet helemaal uit. Ik ben opzoek naar een 15'' laptop die in de categorie ultra dun en ultra licht kan vallen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Mee nemen naar college (van daar het ultra dunne en ultra lichte gedeelte), series en films op kijken (daarom het liefste 15''), en gebruiken voor standaard tekstverwerkingsgebruik en internetten.
Soms zal ik ook foto's moeten bewerken, en ik werk het liefst met Windows.
Wat is je budget?
Het liefst onder/rond de 1.000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst minimaal 8gb ram, ssd schijf, minimaal full hd beeldscherm.
Zelf kan ik alleen laptops van 13'' vinden die aan deze eisen voldoen. En ik ben bang dat ik dat toch net te klein vind. Hopelijk hebben jullie goeie merken/tips!
[ Voor 18% gewijzigd door MissDaisy op 31-12-2016 00:12 ]