Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1717
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-12-2024
Sinds enkele weken speel ik Battlefield 1 ook in multiplayer maar heb zowat iedere minuut een stilstaand beeld dat enkele seconden duurt. Gevolg is dat de tegenspeler verdwenen is en/of ik afgeschoten ben. Ik heb al van alles geprobeerd; de laatste software voor de videokaart, framerate op nagenoeg 0, alles op laagste video settings gezet in het spel, niets werkt.

Opvallend is wel dat het GPU gebruik volledig wegvalt tijdens het vast hangen. De temperatuur van de GPU blijft rond de 23 graden hangen.

Een opmerking die eerder gemaakt werd is dat het mogelijk de 500w voeding is die het tijdelijk even niet meer trekt. Iemand die dit kan bevestigen of kan tegenspreken?

Systeem;

i5-4440 CPU@3.1HGz
RAM 8GB
Corsair 500w voeding
GeForce GTX760 met laatste sturingsprogramma 376.33
Windows 7, 64 bit

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:55
Ik gok dat het je CPU is.

Battlefield 1 is nogal een CPU intensieve game. Speel eens een online 64 player conquest potje op bijvoorbeeld amiens en kijk eens hoe je CPU load is. Ik gok dat deze constant rond de 100 procent hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Schopje naar SPV. Er is daar overigens een algemeen BF1-problementopic, misschien staat daar het probleem met oplossing al in vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

BF1 freezes zijn een bekend probleem. Ik heb er zelf geel last van, maar ik weet zeker dat als je in het algemene BF1 problemen topic kijkt, je daar zult vinden dat er meer mensen last van hebben. Volgens mij heeft het met je merk videokaart te maken. Dikke kans dat je er last van hebt sinds de laatste update.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

DOH, nvm...

[ Voor 91% gewijzigd door JustFogMaxi op 03-01-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voeding kun je wel uitsluiten, als die het niet meer trekt dan klapt je systeem er uit.
Pagina: 1