Hallo allen, ik heb een Synology DS213+ en heb een nogal trage upload snelheid. De downloadsnelheid is super. Als ik bijvoorbeeld met DS Get een torrent download haalt hij gemakkelijk 10MB/s. Echter als ik tijdens verblijf in het buitenland Nederlandse tv wil kijken via mijn VPN op de Synology dan is de verbinding haperend. Regelmatig bufferen. Tevens als ik even een film lokaal op mijn iPad wil zetten en via Infuse verbinding maak met mijn Synology dan duurt het downloaden een eeuw. Stopt regelmatig om na een tijdje weer even vlot te gaan en stopt dan weer. Ik heb er ook 2 camera's op draaien en als ik via de DS Cam kijk dan gaat dit ook traag en stokkend.
Mijn internetverbinding is een 200/20 van Ziggo en als ik op mijn (bekabelde) Mac Mini een Speedtest doe dan haal ik ook gewoon 200/20. De Synology zit in dezelfde router met een cat 6 kabel. De snelheid naar buiten toe is dus gewoon traag.
Wat voor testen zou ik op de Synology kunnen doen om te vinden waar dit in zit?
Mijn internetverbinding is een 200/20 van Ziggo en als ik op mijn (bekabelde) Mac Mini een Speedtest doe dan haal ik ook gewoon 200/20. De Synology zit in dezelfde router met een cat 6 kabel. De snelheid naar buiten toe is dus gewoon traag.
Wat voor testen zou ik op de Synology kunnen doen om te vinden waar dit in zit?