Hoi allen,
Met Wordpress wil ik een website maken waar het volgende spel wordt gespeeld:
Je hebt bijv de cijfers 1 t/m 10.
Ieder cijfer mag je per spel maar een keer per ronde inzetten.
Dus als de speler de eerste ronde cijfer 1 kiest, mag hij deze niet meer in een volgende ronde kiezen.
De tweede ronde mag hij dus alleen nog 2-10 kiezen.
Er zijn net zoveel rondes als dat er spelers overblijven die het goede cijfer gekozen hebben.
Als het goed is/gaat blijft er één winnaar over.
Iedere speler moet een eigen account aanmaken en voor een bepaalde tijd (bijv. voor 1e van de maand) een cijfer hebben gekozen. Op de 1e van de maand worden de juiste cijfers bekend gemaakt.
Heeft de speler een juiste cijfer gekozen, dan gaat hij door nar de volgende ronde.
Weet iemand hoe dit te realiseren is, het liefst met een plugin. Ik heb al wel plugins gevonden zodat je inlogvelden / registratievelden voor accounts krijgt, maar nog geen die mij kan helpen bij bovenstaand spelletje.
Weet iemand hier een plugin waarmee ik dit kan maken?
Alvast bedankt!
Met Wordpress wil ik een website maken waar het volgende spel wordt gespeeld:
Je hebt bijv de cijfers 1 t/m 10.
Ieder cijfer mag je per spel maar een keer per ronde inzetten.
Dus als de speler de eerste ronde cijfer 1 kiest, mag hij deze niet meer in een volgende ronde kiezen.
De tweede ronde mag hij dus alleen nog 2-10 kiezen.
Er zijn net zoveel rondes als dat er spelers overblijven die het goede cijfer gekozen hebben.
Als het goed is/gaat blijft er één winnaar over.
Iedere speler moet een eigen account aanmaken en voor een bepaalde tijd (bijv. voor 1e van de maand) een cijfer hebben gekozen. Op de 1e van de maand worden de juiste cijfers bekend gemaakt.
Heeft de speler een juiste cijfer gekozen, dan gaat hij door nar de volgende ronde.
Weet iemand hoe dit te realiseren is, het liefst met een plugin. Ik heb al wel plugins gevonden zodat je inlogvelden / registratievelden voor accounts krijgt, maar nog geen die mij kan helpen bij bovenstaand spelletje.
Weet iemand hier een plugin waarmee ik dit kan maken?
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door O_Tiby op 30-12-2016 16:42 ]