Schopje naar VB want CSL is geen problemenhonk.
Verder een dringend advies zo duidelijk en volledig mogelijk te zijn. Je omschrijft nu een probleem wat door van alles zou kunnen worden veroorzaakt. Ik neem aan dat dit een nieuw probleem is? Hoe lang heb je dit al? Hoe oud is het systeem? Is er iets aan je systeem veranderd sinds je het probleem hebt? Behalve dat systeemherstel, welke andere troubleshooting stappen heb je doorlopen?
Om een ander voorbeeld te geven vraagt
Verwijderd in "blue screens en errors met mijn gamepc" om je volledige systeem. Dat had natuurlijk al gewoon in je eerste post moeten staan. Nu geef je een lijstje waar nog steeds de videokaart en voeding ontbreken.
Je bent erg summier met het geven van informatie en berichten als "hoe doe ik dat? ik heb daar niet superveel verstand van" tonen ook niet veel blijk van inzet. Als je iets niet weet, zou de eerste reactie moeten zijn dit zelf op te zoeken op google. Kom je er niet uit, vraag je het hier maar vertel je er wel bij wat je gevonden hebt en waarom dat onduidelijk is. Tweakers is geen helpdesk en het lijkt op dit moment wel alsof je het zo wilt gebruiken. Zorg dus dat je er zelf meer moeite in steekt, of in ieder geval laat zien dat je er meer moeite in steekt.
[
Voor 31% gewijzigd door
br00ky op 30-12-2016 21:36
]