Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Vraag
Beste antwoord (via Ircghost op 11-01-2017 09:53)
Ik heb inmiddels ook reactie en het advies was idd om mijn systeemtaal opnieuw in te stellen.Ferry145 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:02:
[...]
Ik heb nog geen antwoord op mijn recente mail over The Walking Dead: A New Frontier (die speelt ook in het Arabisch) maar wel antwoord over Batman. Die mail heb ik een maand geleden verstuurd. Mijn taal zou niet goed staan terwijl deze goed staat.
[...]
Omdat mijn systeem op NL stond, heb ik de taal veranderd naar engels; En daarmee was het probleem opgelost!
Nu heb ik Nederlands terug ingesteld als standaard (mijn kinderen gebruiken de pc ook) en engels als tweede taal en ook nu gaat t gewoon goed.
Alle reacties
020-5001500 bellen; ze zijn vandaag open tot ongeveer 17:00.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zou verwachten dat je het spel kan deinstalleren en dan opnieuw installeren vanuit de Windows Store en dat je in de Store kan aangeven welke taal je wilt hebben.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Goed idee, helaas helpt t echter niet.Wylana schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:44:
Ik zou verwachten dat je het spel kan deinstalleren en dan opnieuw installeren vanuit de Windows Store en dat je in de Store kan aangeven welke taal je wilt hebben.
Er is tijdens installatie geen taalkeuze en nadien staat er weer hetzelfde gekriebel in de menu's.
Schrale troost is dat vlgs de commentaren in de reviews meer mensen hier last van hebben
Ach, het spel was gratis; ik krijg blijkbaar waar ik voor betaald heb

Nog iemand die hier last van heeft. Ik heb gisteren The Walking Dead: A New Frontier gekocht en deze speelt ook in het Arabisch net zoals Batman die ik ook bezit. Bij Minecraft: Story Mode en The Walking Dead: Michonne had ik hier totaal geen last van. Heb meerderen keren Telltale gemaild maar geen duidelijk antwoord gekregen.
Edit: Al deze spellen heb ik gekocht in de Windows Store.
[ Voor 8% gewijzigd door Ferry145 op 31-12-2016 11:18 ]
Die reacties lijken mij vooral over de steam versie te gaan. Ik heb t spel uit de Windows Store.xinix03 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:08:
Op Reddit heb ik dat voorbij zien komen:
https://www.reddit.com/r/.../?st=ixd2d3db&sh=d0cb8b4d
En om in de registry te gaan kloten terwijl alleen Batman een issue geeft, gaat me nu nog wat ver. Heb jij die tip geprobeerd? En zo ja: heeft t geholpen?
Ik heb ook gemaild met de support, maar ze zijn dus niet laat met reageren vanwege oud en nieuw als ik jou zo hoor?Ferry145 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:13:
Nog iemand die hier last van heeft. Ik heb gisteren The Walking Dead: A New Frontier gekocht en deze speelt ook in het Arabisch net zoals Batman die ik ook bezit. Bij Minecraft: Story Mode en The Walking Dead: Michonne had ik hier totaal geen last van. Heb meerderen keren Telltale gemaild maar geen duidelijk antwoord gekregen.
Kijk eens welke instellingen je hebt in je Microsoft Account waarmee je bent ingelogd in de store.Ferry145 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:13:
Vermoedelijk staat die nog op een taalinstelling die aangepast moet worden.
Als je bent ingelogd ga je naar YOUR INFO en daar kan je je Land kiezen die voor jouw account zou moeten gelden.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik heb nog geen antwoord op mijn recente mail over The Walking Dead: A New Frontier (die speelt ook in het Arabisch) maar wel antwoord over Batman. Die mail heb ik een maand geleden verstuurd. Mijn taal zou niet goed staan terwijl deze goed staat.Tacoos schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:08:
[...]
Die reacties lijken mij vooral over de steam versie te gaan. Ik heb t spel uit de Windows Store.
En om in de registry te gaan kloten terwijl alleen Batman een issue geeft, gaat me nu nog wat ver. Heb jij die tip geprobeerd? En zo ja: heeft t geholpen?
[...]
Ik heb ook gemaild met de support, maar ze zijn dus niet laat met reageren vanwege oud en nieuw als ik jou zo hoor?
Helaas, hij staat op Nederland. Andere spellen draaien probleemloos in het Engels/Nederlands via de Windows Store. Ik heb ook geen problemen gehad met overige Telltale games die in de Windows Store te verkrijgen zijn. In de reviews van het spel in de Windows Store staat ook dat het spel in het Arabisch speelt en niet in de juiste taal.Wylana schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Kijk eens welke instellingen je hebt in je Microsoft Account waarmee je bent ingelogd in de store.
Vermoedelijk staat die nog op een taalinstelling die aangepast moet worden.
Als je bent ingelogd ga je naar YOUR INFO en daar kan je je Land kiezen die voor jouw account zou moeten gelden.

Ik heb inmiddels ook reactie en het advies was idd om mijn systeemtaal opnieuw in te stellen.Ferry145 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:02:
[...]
Ik heb nog geen antwoord op mijn recente mail over The Walking Dead: A New Frontier (die speelt ook in het Arabisch) maar wel antwoord over Batman. Die mail heb ik een maand geleden verstuurd. Mijn taal zou niet goed staan terwijl deze goed staat.
[...]
Omdat mijn systeem op NL stond, heb ik de taal veranderd naar engels; En daarmee was het probleem opgelost!
Nu heb ik Nederlands terug ingesteld als standaard (mijn kinderen gebruiken de pc ook) en engels als tweede taal en ook nu gaat t gewoon goed.
Top om te horen dat je het hebt kunnen oplossen
.
Pagina: 1