Informatie over Mordaunt Short MS 902 Signature luidsprekers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareAMV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 18:36
Hallo iedereen,

Ik heb hier al een tijdje twee boekenplank speakers van mordaunt short staan, de MS 902s Signature Edition. Nu ben ik nieuwsgierig van nature, dus ik hou er van om informatie te kunnen vinden over mijn spullen. Op internet kan ik relatief veel vinden over de meer bekende MS 902(i) series, maar geen woord of artikel over de MS 902s,op een forum post hier en daar na dan. Ik heb ook geprobeerd om MS te mailen via hun contact service, maar helaas nooit een reactie mogen ontvangen. Ze zijn wel relatief oud (minstens 10 jaar dacht ik).

Ze zijn na mijn mening ook niet hetzelfde als de andere MS 902 speakers, gezien de manier waarop de mid/low woofer een naar binnen vallende ring heeft, zoals te zien hieronder. De andere 902 series hebben het tegenovergestelde.

Gezien informatie zo schaars is, heb ik niet al te hoge hoop dat ik hier meer te weten komt, maar misschien is hier toevallig een mordaunt short kenner aanwezig die mij meer of deze zeer goed klinkende speakers kan vertellen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DWMsl9v.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ni69aa6.png

Al vast bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareAMV
Bedankt voor de reactie en de moeite, helaas gaat hier om de i series, de mijne is niet de i, maar de s, zoals ik genoemd heb in de post, en verschilt ook fysiek van de i series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Als specificatie kan je toch echt de I aanhouden. De luidspreker cabinet en woofer en tweeter zullen niet heel veel groter zijn van de S serie. Verbetering moet je dan ook vooral zoeken in de afwerking en bijvoorbeeld de zgn. zuurstofvrije koper draden. En niet in de belastbaarheid, of een breder frequentiespectrum.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:43
.

[ Voor 137% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareAMV