[iphone 7] snel leeg door safari?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 10:22
Hoihoi

Afgelopen paar dagen gaat mijn telefoon om 9 uur van de lader. Om 12:00 uur is ie nog maar 30%. Dit terwijl ik hem niet gebruikt heb in de tussentijd

Bij de batterijcheck staat dat safari de afgelopen 24 uren 51% accuduur

Hoe kan dit? En hoe kan ik dit voorkomen en is dit een bekend probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Heb je al eens gekeken naar de tabs in Safari?
Misschien heb je er superveel tabs open staan en ergens toch een website die op de achtergrond blijft werken?
Anders bekijk eens alle openstaande apps en sluit safari daarin.

Anders sluit safari en probeer eens een andere browser vanuit de app store en kijk wat daar mee gebeurd.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexd90
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-09 09:39
Hi,

Je kan het bovenstaande proberen maar als dat niet werkt, zorg dan dat je een back-up hebt van je iPhone(het makkelijkste is via iCloud). Leg hem dan aan iTunes en doe een herstel van je iPhone. Zo wordt je hele RAMdisk opnieuw geladen met een verse iOS. Als dit klaar is kan je je (iCloud) back-up terugzetten en kijken of het beter is. Houd er rekening mee dat een vers geïnstalleerde iPhone altijd nog wat indexeer werk heeft en dat de batterij dan extra hard leeg kan gaan de eerste uren.

Succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Kadardar schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:14:
Heb je al eens gekeken naar de tabs in Safari?
Misschien heb je er superveel tabs open staan en ergens toch een website die op de achtergrond blijft werken?
Anders bekijk eens alle openstaande apps en sluit safari daarin.

Anders sluit safari en probeer eens een andere browser vanuit de app store en kijk wat daar mee gebeurd.
Overdreven veel tavs valt opzich wel mee. Heb safari wel vaak in de background draaien weet niet of safari ook via background werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Werkt je touch id naar behoren? Als die stuk is (bijvoorbeeld doordat een scherm vervangen is) vreet dat ook stroom en dat zie je niet terug in de verbruikscijfers.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Rupie schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:51:
Werkt je touch id naar behoren? Als die stuk is (bijvoorbeeld doordat een scherm vervangen is) vreet dat ook stroom en dat zie je niet terug in de verbruikscijfers.
Nee dat werkt gewoon allemaal correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Okay. Toestel ook al een keer een soft reset gegeven om te kijken wat er daarna gebeurd?
Als je daadwerkelijk safari verdenkt zou je ook even aan kunnen wennen om een paar dagen elke keer na gebruik safari helemaal af te sluiten. Overigens kan je ook zien in het overzicht van de batterij (door op het klokje te klikken) of het verbruikt is met achtergrond activiteit of dat het daadwerkelijk open stond. Persoonlijk vind ik de weergave van dat verbruik van de accu niet echt fantastisch in de iPhone omdat bepaalde systeemzaken niet zichtbaar worden. Voor hetzelfde geldt ben je verbonden met een bluetooth device (smartwatch?) waarbij de verbinding loopt te bokken. Dat hoef je helemaal niet terug te zien in het verbruik. Ook scannen naar beschikbare netwerken et cetera zie je er niet in terug. En daarbij gaat het over een periode van 24 uur en voor zover ik kan zien niet over de tijd sinds de laatste lading.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1