Je gaat er hierbij vanuit dat men niet slim genoeg is om deze optie zelf in te stellen als ze dat willen.
In tegendeel. Ik vertrouw erop dat gegadigden slim genoeg zijn om hun wensen via custom css te regelen. Deze optie bestaat niet voor niets.
De site is echter zo ingericht dat er voor elke resolutie een optimale weergave en usability wordt weergeven. In theorie dus geen noodzaak om hieraan te tornen.
Je kunt mensen altijd de optie geven om de header altijd in beeld te hebben, ook tijdens het scrollen.
Je kunt mensen ook de optie geven om de header roze te maken. Wat is je punt? Overigens, hoeveel sites ken je überhaupt die de functie bieden om de frontpage te customizen? Je doet namelijk enigszins voorkomen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
En dan kun je simpelweg kijken naar de geserveerde versie van de site
Doet het nu toch? Hij maakt onderscheid tussen desktop en mobiel.
of er een instelling van maken die meteen geldt voor alle versies.
Ja, heel lekker werken op een 720p scherm.
Dus zet ik de functie uit en moet het daardoor direct missen op mijn 4k 27" desktop
Ik begrijp niet hoe dat het omslachtig maakt.
Simpelweg doordat tweakers een miljoen unieke bezoekers heeft en zij per definitie niet iedereen op de wenken kan bedienen.
Juist om de fanatiekelingen tegemoet te komen hebben zij het custom css in het leven geroepen. Gross van de bezoekers blijven de zogenoemde Henk en Ingrid en voor hen moet het lekker simpel zijn.
Persoonlijk zou ik een dergelijke optie ook erg waarderen zonder gebruik te hoeven maken van custom css.
Maar wellicht kan de overige 99% van de bezoekers dit niet waarderen. Dit is dan toch juist het hele bestaansrecht van de custom css?
Als jij dit graag wilt. Wat let je om dit zo in te stellen?
En dan bepaal ik zelf wel wanneer ik die aanvink, en mag 'ie standaard uitgevinkt staan.
En dat is volledig jouw goed recht.
Sterker nog, voel je vrij om de Pricewatch en Vraag en Aanbod ook uit te vinken en vervang het Tweakers logo wat mij part voor een Pikachu. Zolang het voor jou lekker werkt is het toch prima?
Nogmaals, zoveel mensen zoveel wensen.
Wat jij handig vindt, vindt een ander storend en vice versa.
Leef je lekker uit in de css en deel vooral je creaties. Wellicht zijn er gelijkgestemden die jouw creatie graag overnemen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Switchie op 30-12-2016 07:01
]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren