Muizen met echte muisknoppen ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• TeK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 21:27
Ik zoek een?
Muis met 2 duimknoppen en minimaal 1 knop aan de andere kant voor push to talk, nog 1 extra knop zou niet vervelend zijn.
Meer knoppen dan dat is niet echt wat ik zoek, maar mogelijk als ze niet in de weg zitten.
Mijn huidige muis een Kova https://tweakers.net/pricewatch/475067/roccat-kova-wit.html heeft wel genoeg knoppen maar sommige van deze knoppen moet ik aan keyboard knoppen koppelen om te gebruiken, dit vind ik niet heel fijn.
De middelmuis knop is ook na een paar maanden er al mee opgehouden.

Ik zoek dus vooral een muis die alle knoppen daadwerkelijk als een apparte muisklik kan zien.
Kleur is niet heel belangrijk(vind wit wel mooier), lichtjes hoeven niet maar mogen wel als ze niet al te fel zijn.

Wat is je budget?
Liever niet boven de 80, maar voor een echt goede muis (die gegarandeerd lang mee gaat) ben ik bereid meer uit te geven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Muis wordt gebruikt voor fps, rts,city builders, browsen, modelling, unity, etc

[b]De vraag.[b]
Weet iemand 1 of meerdere muizen die bij mijn wensen past ?

Alle reacties

• jellecraft2000
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-05 14:40
pricewatch: Razer Deathadder Chroma heeft 5 knoppen (ik neem aan dat je met die extra knoppen bijvoorbeeld de voor en terug knoppen bedoelt, die je met praat programma's als hotkey kan setten) Daarnaast heeft deze muis een 10.000 DPI, en volgens de site http://www.razerzone.com/warranty#question5 2 jaar garantie.

(ik suggesteer dat omdat ik het eerder heb opgezocht ^)

Verder raad ik je aan om op categorie: Muizen te kijken :) Succes!

als je er een gevonden hebt kan je me dan misschien een pm doen, ik zoek ook naar een muis :p

Daarnaast wil ik je ook vriendelijk verwijzen naar het Overige Hardware pagina, aangezien dit geen component is. (ik wist ook zo snel niet waar het wel moest staan :P )

Mvg,
Jelle

[ Voor 12% gewijzigd door jellecraft2000 op 29-12-2016 23:15 . Reden: doorverwijzing naar overige hardware ]

Stay curious

• TeK
jellecraft2000 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:11:
pricewatch: Razer Deathadder Chroma heeft 5 knoppen (ik neem aan dat je met die extra knoppen bijvoorbeeld de voor en terug knoppen bedoelt, die je met praat programma's als hotkey kan setten) Daarnaast heeft deze muis een 10.000 DPI, en volgens de site http://www.razerzone.com/warranty#question5 2 jaar garantie.

(ik suggesteer dat omdat ik het eerder heb opgezocht ^)

Verder raad ik je aan om op categorie: Muizen te kijken :) Succes!

als je er een gevonden hebt kan je me dan misschien een pm doen, ik zoek ook naar een muis :p

Daarnaast wil ik je ook vriendelijk verwijzen naar het Overige Hardware pagina, aangezien dit geen component is. (ik wist ook zo snel niet waar het wel moest staan :P )

Mvg,
Jelle
Uiteraard heb ik bij muizen gekeken, maar daar zie je niet of een knop via een toetsenboard snelkoppeling gaat of zelf als een muisklik geregistreerd wordt.

Bij overige hardware staat duidelijk dat het niet voor aankoopadvies ging en ik zag hier ook een topic over koptelefoons, dus ik dacht het moet hier, als het ergens anders had gehoort, mijn excuus.

Die deathadder heeft alleen de forward/backward duimknoppen, ik wil juist ook aan de andere kant van de muis nog een knop (die dus als muisknop werkt ipv snelkoppeling/macro) voor push to talk.

Maar bedankt voor je reactie :)

• jellecraft2000
Ik begrijp de muis/toetsenbord connectie soort van niet. ergens wel ergens niet. verduidelijking? :p

Verder: raad ik zowie muizen aan, die worden bij (bijv CSGO, fps dus) gebruikt, waar een goede beweeg registratie van belang is. Deze heeft aan beide kanten zulke duimknoppen 8)7 Ja, want volgens de review van Foritain is deze muis zowel links- als rechtshandig, en dus aan beide kanten 'duimknoppen". Wat mooi dat jij 1 hand hoeft te gebruiken en dus de overige knoppen niet met je duim hoeft te klikken maar met andere vingers :D :*)
pricewatch: BenQ Zowie FK1

Volgens Benq (moederbedrijf van Zowie) zit op dit product een garantie van 2 jaar.
https://shop.benq.eu/stor...pdpage&utm_source=benq.nl

Stay curious

• TeK
jellecraft2000 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:44:
Ik begrijp de muis/toetsenbord connectie soort van niet. ergens wel ergens niet. verduidelijking? :p
Uhh ja hoe leg ik dat beter uit..

Sommige muizen zien elke muisknop als een muisknop, andere muizen hebben dat sommige knoppen gezien worden als een toets aanslag of een macro of een andere functie.

Momenteel heb ik insert als push to talk en op mijn muis 1 knop aan insert gekoppelt staan.
Maar het is eigenlijk heel vervelend om daar de juiste toets voor te vinden die niet in een ander programma/spel opeens al een functie heeft.

Vandaar dat ik een muis wil die meerdere muisknoppen kan registreren ipv een snelkoppeling.

Is dat een betere uitleg ? Ik heb het gevoel niet veel anders te zeggen, weet ook echt niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
TeK schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:56:
[...]

Uhh ja hoe leg ik dat beter uit..

Sommige muizen zien elke muisknop als een muisknop, andere muizen hebben dat sommige knoppen gezien worden als een toets aanslag of een macro of een andere functie.
De functie die aan een knop hangt word meestal bepaald door Windows of door een driver. Knoppen zijn te customizen (qua functie) dus ik zie het probleem niet helemaal. :)

Of zoek je soms een muis met veel knoppen? Dan kan je in elke game veel functie's koppelen aan je muis ipv je toetsenbord.

[ Voor 14% gewijzigd door ChojinZ op 30-12-2016 00:13 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
Ik geloof dat ik het echt verkeerd uitleg ofzo.

Ik weet dat wat een knop doet ligt aan de driver/software.
Echter zoek ik een muis die (eventueel in software) een klik als een (niet rechter/linker) muisklik ipv als een toetsenboard key gebruikt kunnen worden, denk aan een joypad, daar heb je ook meerdere knoppen die niet aan een toets zitten gekoppelt.

Zodat ik in elke game/programma dezelfde push to talk button kan gebruiken zonder voor elk programma de settings in te moeten om te controleren wat voor functie achter de door mij gekozen toetsenboard knop zit zoals ik het nu doe.

[ Voor 24% gewijzigd door TeK op 30-12-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkoon Drakonia die muis heb ik nu al meer dan 2 jaar ERG veel gebruikt en is nog steeds zogoed als nieuw wat ik met meeste muizen die 60+ euro meestal binnen 1-2 jaar kapot gingen...

Deze muis heeft aan de linke zijkant bovenin 2 knoppen ( voor en terug ) en nog 1 knop linke zijkant '' onderin '' die ook als een muisklik fungeert ( stond volgens mij in het begin ingesteld als double klik kan ook naar iets anders ingesteld worden )

Probleem is elke game/programma moet je altijd even in de settings kijken welke knop het is en dan gewoon veranderen maar ja dus gewoon in de setting veranderen linke zijkant onderknop klaar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellecraft2000
Het is natuurlijk altijd een kwestie van het goed installeren/instellen van je games en keys, en het lijkt me dan ook sterk dat je van te voren kan bepalen dat er altijd 1 dezelfde Push to Talk button is van te voren. Dit lijkt me een oplossing van even naar je keybindings kijken ingame en die opslaan. Ik zelf gebruik meestal L-ALT, en niet interfeart met programma's, tenzij je even scorebord wil checken(meestal tab, en dan ALT TAB je uit de game :( )maar dit is geen oplossing voor jou. Daarnaast zet ik ook wel eens een push to Talk keybind op een van m'n duimknoppen, dit omdat dit dichtbij zit, maar dat kan weer vervelend worden als je op ts zit en in browser. (Voice activation lmao gg)

Dus, als ik jou probleem had, zou ik op al mn Games hem op duimknoppen zetten, dit zou niet moeten hinderen, (want je praat alleen ig, dus geen browser en gaat dus ook niet terug) tenzij je liever andere keybinds op je muis hebt.

Stay curious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:56:
Ik geloof dat ik het echt verkeerd uitleg ofzo.

Ik weet dat wat een knop doet ligt aan de driver/software.
Echter zoek ik een muis die (eventueel in software) een klik als een (niet rechter/linker) muisklik ipv als een toetsenboard key gebruikt kunnen worden, denk aan een joypad, daar heb je ook meerdere knoppen die niet aan een toets zitten gekoppelt.

Zodat ik in elke game/programma dezelfde push to talk button kan gebruiken zonder voor elk programma de settings in te moeten om te controleren wat voor functie achter de door mij gekozen toetsenboard knop zit zoals ik het nu doe.
Zoiets bestaat niet. Er zijn (zover ik weet) geen muizen die standaard een push-to-talk button hebben. Dit zal je per app moeten instellen.

Het probleem waar je ook tegen aanloopt is dat veel games al binding keuzes voor je maken. Dus al heb je een muis met en knop waar geen functie of macro aan hangt, dan nog bestaat de kans dat een game uit zichzelf deze knop een functie geeft.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
Nee ik wil niet de push to talk op de back/forward knop.
Ik wil gewoon een extra knop die als een echte muisknop telt.

Jeetje ik had niet verwacht dat dit zo moeilijk uit te leggen/begrijpen zou zijn zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:00
Je zoekt dus gewoon een muis die echt kliks kan registreren als MOUSE3/MOUSE4/MOUSE5/MOUSE6/MOUSE7, of zie ik het nu fout?

Helaas bestaat support daarvoor zover ik weet niet in windows niet - of althans - naast links, rechts middel-klik heb je nog XButton1 en XButton2 - maar daar houd het wel op (https://msdn.microsoft.co...gg153548(v=vs.85).aspx)..

In de Logitech driver kan ik die XButton1 en XButton2 (dus mouse4 en mouse5) trouwens niet eens instellen op m'n back/forward knoppen. Dus lijkt me een legitieme vraag om te stellen welke muizen i.c.m. drivers wel mouse4/mouse5 kunnen gebruiken

[ Voor 24% gewijzigd door ufear op 30-12-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:52:

Jeetje ik had niet verwacht dat dit zo moeilijk uit te leggen/begrijpen zou zijn zeg.
Als ik het goed begrijp zoek je dus een muis die een extra knop heeft die standaard niets doet maar waar je zelf functionaliteit aan hangt.

Volgens mij bestaat dat dus niet. Je hebt de standaard links/rechts/scrollwiel knop en alle overige knoppen krijgen door windows of mousedrivers functie's toegewezen.
Een muis met een loze muisknop ben ik nog nooit tegen gekomen.

[ Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 30-12-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ufear schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:58:
Je zoekt dus gewoon een muis die echt kliks kan registreren als MOUSE3/MOUSE4/MOUSE5/MOUSE6/MOUSE7, of zie ik het nu fout?

Helaas bestaat support daarvoor zover ik weet niet in windows niet - of althans - naast links, rechts middel-klik heb je nog XButton1 en XButton2 - maar daar houd het wel op (https://msdn.microsoft.co...gg153548(v=vs.85).aspx)..

In de Logitech driver kan ik die XButton1 en XButton2 (dus mouse4 en mouse5) trouwens niet eens instellen op m'n back/forward knoppen. Dus lijkt me een legitieme vraag om te stellen welke muizen i.c.m. drivers wel mouse4/mouse5 kunnen gebruiken
Dankjewel voor het begrijpen wat ik bedoel :D
Ik zou zweren dat ik vroeger een muis had met een extra knop, nu begin ik aan mezelf te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:52:

ik had vroeger een MS Sidewinder + macropad
Weliswaar een joystick + macrotoetsen, maar dat idee zoek je eerder.
Een mouse met meer dan 6 knoppen, die ECHT knoppen zijn, zul je niet snel vinden.
Zoals al geopperd, is vrijwel alles met 4+ knoppen op basis van keyboard macro's.

Wat je eventueel zou kunnen proberen is om een dedicated switch te maken, een PTT button op of naast je mousepad

http://www.pushtotalk.nu/...-windows-7-skype-msn.html
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:04:
[...]

Dankjewel voor het begrijpen wat ik bedoel :D
Ik zou zweren dat ik vroeger een muis had met een extra knop, nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
ik had deze, maar is ondertussen al wel 'oud'

pricewatch: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 30-12-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
FreshMaker schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:04:
[...]

ik had vroeger een MS Sidewinder + macropad
Weliswaar een joystick + macrotoetsen, maar dat idee zoek je eerder.
Een mouse met meer dan 6 knoppen, die ECHT knoppen zijn, zul je niet snel vinden.
Zoals al geopperd, is vrijwel alles met 4+ knoppen op basis van keyboard macro's.

Wat je eventueel zou kunnen proberen is om een dedicated switch te maken, een PTT button op of naast je mousepad

http://www.pushtotalk.nu/...-windows-7-skype-msn.html

[...]

ik had deze, maar is ondertussen al wel 'oud'

pricewatch: Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse
Dankje voor de insteek, maar dan kan ik nat net zo goed een keyboard shortcut gebruiken.

Ik begin zelfs al langzamerhand te denken dat ik zelf een muis moet gaan bouwen op 1 of andere manier ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:08:
[...]

Dankje voor de insteek, maar dan kan ik nat net zo goed een keyboard shortcut gebruiken.

Ik begin zelfs al langzamerhand te denken dat ik zelf een muis moet gaan bouwen op 1 of andere manier ofzo.
Een muis bouwen gaat het niet oplossen, de windows API's hebben maar een X-aantal gedefinieerde muisknoppen, de rest zijn gedefinieerde toestenbord-knoppen - of je moet de games die je wil spelen ook gaan aanpassen om custom mouse-events op te vangen? ;)

Volgens mij let je niets je ervan om bv. de cyrilische toetsenbord-tekens te gebruiken als bind op een muisknop en die vervolgens in een game te gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door ufear op 30-12-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ufear schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:10:
[...]

Een muis bouwen gaat het niet oplossen, de windows API's hebben maar een X-aantal gedefinieerde muisknoppen, de rest zijn gedefinieerde toestenbord-knoppen - of je moet de games die je wil spelen ook gaan aanpassen om custom mouse-events op te vangen? ;)

Volgens mij let je niets je ervan om bv. de cyrilische toetsenbord-tekens te gebruiken als bind op een muisknop en die vervolgens in een game te gebruiken.
Ik neem aan dat als je het zelf bouwt dat je de driver kan laten denken dat het een joypad + muis in 1 is wat je veel meer buttons geeft.
Ik dacht dan ook aan een muis pakken en daar een arduino mini inbouwen ofzoiets dergelijks met een knop.
Alleen hou ik van kleine muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:13:
[...]

Ik neem aan dat als je het zelf bouwt dat je de driver kan laten denken dat het een joypad + muis in 1 is wat je veel meer buttons geeft.
Ik dacht dan ook aan een muis pakken en daar een arduino mini inbouwen ofzoiets dergelijks met een knop.
Het enige wat jouw driver gaat doen is de hardware-events vertalen (knop met adres 0x1234 ingedrukt) naar windows API-events (Mouse4 ingedrukt) - vervolgens luisteren games naar die API-events (Dus mouse1 t/m 5 of een andere keypress), niet naar jouw driver.

[ Voor 3% gewijzigd door ufear op 30-12-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Maar dan nog snap ik je probleem niet.

Stel je vind een muis met een loze muisknop (een knop waar geen functionaliteit aan hangt). Dan moet je alsnog elke keer het game menu induiken om een keybinding te maken.

Dus je hebt een muis met verkeerde bindings die je in het menu goed moet zetten OF je hebt een muis zonder binding maar die moet je alsnog maken in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ufear schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:14:
[...]

Het enige wat jouw driver gaat doen is de hardware-events vertalen (knop met adres 0x1234 ingedrukt) naar windows API-events (Mouse4 ingedrukt) - vervolgens luisteren games naar die API-events (Dus mouse1 t/m 5 of een andere keypress), niet naar jouw driver.
Als de arduino over een eigen usb kabel beschikt zal die niet door de muis driver afgehandelt worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:16:
[...]

Als de arduino over een eigen usb kabel beschikt zal die niet door de muis driver afgehandelt worden natuurlijk.
Nee, maar wat denk je precies met je 'eigen' driver te gaan doen? Het enige wat je zinvol kan doen is een bestaand event afvuren richting de bestaande API's - als je zelf een nieuw event bedenkt dan is er niets om die op te vangen - ofwel kan je er dus niets mee! Buiten mouse4 en mouse5 dus - maar ik wil best even mn C# skills oppoetsen en iets maken dat een Г of Д omzet in mouse4 of mouse5.

[ Voor 12% gewijzigd door ufear op 30-12-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ChojinZ schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:16:
Maar dan nog snap ik je probleem niet.

Stel je vind een muis met een loze muisknop (een knop waar geen functionaliteit aan hangt). Dan moet je alsnog elke keer het game menu induiken om alsnog een keybinding te maken.

Dus je hebt een muis met verkeerde bindings die je in het menu goed moet zetten OF je hebt een muis zonder binding maar die moet je alsnog maken in het menu.
Het moet ook geen loze knop zijn maar een extra muisklik (en in het geval dat dat inerdaad niet zou kunnen (al ben ik daar niet van overtuigd) dan nog hoef ik dat maar 1 keer in te stellen in teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ufear schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:18:
[...]

Nee, maar wat denk je precies met je 'eigen' driver te gaan doen? Het enige wat je zinvol kan doen is een bestaand event afvuren richting de bestaande API's - als je zelf een nieuw event bedenkt dan is er niets om die op te vangen - ofwel kan je er dus niets mee! Buiten mouse4 en mouse5 dus - maar ik wil best even mn C# skills oppoetsen en iets maken dat een Г of Д omzet in mouse4 of mouse5.
Wat dacht je van de arduino door de pc te laten zien als een joypad met 1 knop, dan kan ik in teamspeak die knop koppelen aan push to talk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:20:
[...]

Wat dacht je van de arduino door de pc te laten zien als een joypad met 1 knop, dan kan ik in teamspeak die knop koppelen aan push to talk ;)
Dus dan wil je joypad knoppen gebruiken? Dat kan met bestaande software/muizen vast ook.

Kom net dit tegen: http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ufear schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:22:
[...]

Dus dan wil je joypad knoppen gebruiken? Dat kan met bestaande software/muizen vast ook.

Kom net dit tegen: http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm
Nouja dat is niet wat ik wil, maar als het inderdaad niet bestaat, dan is dat wel een beetje de richting die ik op moet gaan denken ja.
Leuk stukje software, maar meeste muizen kunnen zelf wel een keyboard knop koppelen aan 1 van de muisknoppen, dat wou ik dus eigenlijk niet, maar zal er eens mee klooien kijken of het meer kan dan dat het in eerste instantie lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:26:
[...]

Nouja dat is niet wat ik wil, maar als het inderdaad niet bestaat, dan is dat wel een beetje de richting die ik op moet gaan denken ja.
Leuk stukje software, maar meeste muizen kunnen zelf wel een keyboard knop koppelen aan 1 van de muisknoppen, dat wou ik dus eigenlijk niet, maar zal er eens mee klooien kijken of het meer kan dan dat het in eerste instantie lijkt.
Windows heeft 5 mouse-button events - thats it - dat ga je niet kunnen oplossen - het remappen via een 'toetsenbord'-knop zal in alle gevallen je probleem oplossen - alleen gebruik je als je slim bent dus knoppen die je niet op je eigen toetsenbord hebt zodat je er nooit last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
TeK schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:18:
[...]

Het moet ook geen loze knop zijn maar een extra muisklik (en in het geval dat dat inerdaad niet zou kunnen (al ben ik daar niet van overtuigd) dan nog hoef ik dat maar 1 keer in te stellen in teamspeak.
Met een loze knop bedoel ik een knop die wel werkt maar nog geen functie heeft toegewezen. ;)

Ik heb net even zelf het eea getest. Ik heb blijkbaar (kom ik net achter, wist is dus nog niet :+ ) een muis met een knop zonder functie.
Het betreft een Corsair Sabre waarvan de knop boven de scrollknop nog geen functie heeft. Net geprobeerd om daar push-to-talk aan te binden maar dat werkt niet. Er word simpelweg niet gereageerd op de klik binnen teamspeak.

Wel kan ik met de Corsair software een Macro aan de knop hangen. Maar dat wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
ChojinZ schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:17:
[...]

Met een loze knop bedoel ik een knop die wel werkt maar nog geen functie heeft toegewezen. ;)

Ik heb net even zelf het eea getest. Ik heb blijkbaar (kom ik net achter, wist is dus nog niet :+ ) een muis met een knop zonder functie.
Het betreft een Corsair Sabre waarvan de knop boven de scrollknop nog geen functie heeft. Net geprobeerd om daar push-to-talk aan te binden maar dat werkt niet. Er word simpelweg niet gereageerd op de klik binnen teamspeak.

Wel kan ik met de Corsair software een Macro aan de knop hangen. Maar dat wil je niet.
haha zo kom je nog es ergens achter he :)

Ja nee dat is idd liever niet wat ik wil, maar het lijkt erop dat ik geen keus ga hebben.
Ik was er echt van overtuigd dat er muizen waren met meer muiskliks, maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven hoor, ik zoek nog rustig een tijdje verder en wie weet komt er nog opeens iemand hier op topic langs die er 1 weet te vinden.
Pagina: 1