Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• radmiraal
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een volwaardige telefoon

Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Smartphone ter groote 5 inch of groter.
Wat is je budget?
1000,-

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600-1000,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil de telefoon gebruiken voor dagelijks gebruik van android games,youtube filmpjes,filmen en fotograferen voor als ik op straat ben of op vakantie ben in de bergen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Google Pixel Xl 32gb beter scherm mooie foto's goede video stabilisatie en lekker snelle software.
Huawei Mate 9 groot,leica camera en goedkoper dan de pixel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kom er niet uit welke ik moet kiezen ik ben dringend toe aan een nieuwe telefoon maar zowel de pixel als de huawei hebben zijn voor en nadelen en ik ben even de kluts kwijt vandaar dat ik dit bericht type

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb beide telefoons niet zelf, kan er dus niets over zeggen, maar vond deze video van Pocketnow wel goed om de camera's te vergelijken: YouTube: Top 5 Smartphone Cameras of 2016: Best mobile photos and video!

• radmiraal
Marly schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 02:10:
Heb beide telefoons niet zelf, kan er dus niets over zeggen, maar vond deze video van Pocketnow wel goed om de camera's te vergelijken: YouTube: Top 5 Smartphone Cameras of 2016: Best mobile photos and video!
interessant filmpje en de LG V20 op nummer 1. Zelf vind ik de V20 ook interessant maar ik vind de google pixel tot nu toe wel het meest interessant als het gaat om kleur.

Hier is een filmpje van een pixel edge en iphone
YouTube: LG V20 Camera vs Pixel & Galaxy S7!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Huawei heeft een eigen schil die sommige mensen haten en anderen houden daar juist van, verdere is de reputatie van Huawei dat de software niet altijd even stabiel is.
Voordeel van de Huawei is de prijs.

Over de Pixel kan ik niets zeggen.

Verwijderd

LG v20 is de batterij zo van leeg en heeft veel last van backlight bleeding van het 2de schermpje.

• radmiraal
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:20:
LG v20 is de batterij zo van leeg en heeft veel last van backlight bleeding van het 2de schermpje.
Dankjewel voor deze reactie ! de v20 heb ik ook uit mijn hoofd gezet na wat andere reacties te hebben gelezen en ik lees dat de google pixel ook wat kinder ziektes heeft en ja voor die prijs zou dat niet mogen vnd ik...maarjah hij blijft wel nummer 1 en net wat je zegt swhnld het blijft een merk waar ik gemengde gevoelens bij heb (de huawei)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
radmiraal schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:11:
[...]

Dankjewel voor deze reactie ! de v20 heb ik ook uit mijn hoofd gezet na wat andere reacties te hebben gelezen en ik lees dat de google pixel ook wat kinder ziektes heeft en ja voor die prijs zou dat niet mogen vnd ik...maarjah hij blijft wel nummer 1 en net wat je zegt swhnld het blijft een merk waar ik gemengde gevoelens bij heb (de huawei)
Die twijfels die je hebt bij Huawei mag je geen twijfels meer noemen. Noem ze vooroordelen.
Huawei Mate 9 is een zeer goed toestel, de tijd dat Huawei een budgetmerkje was is lang en breed voorbij.

• radmiraal
Gadgeteer schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:12:
[...]

Die twijfels die je hebt bij Huawei mag je geen twijfels meer noemen. Noem ze vooroordelen.
Huawei Mate 9 is een zeer goed toestel, de tijd dat Huawei een budgetmerkje was is lang en breed voorbij.
Het is inderdaad een vooroordeel en ik heb mezelf gister gek gemaakt met de mate 9 op youtube en ik twijfel nu nogsteeds tussen deze 2 telefoons omdat ik ze allebei gaaf vind.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
radmiraal schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:31:
[...]

Het is inderdaad een vooroordeel en ik heb mezelf gister gek gemaakt met de mate 9 op youtube en ik twijfel nu nogsteeds tussen deze 2 telefoons omdat ik ze allebei gaaf vind.
Ik ben vorig jaar in februari van een Samsung S6 Edge naar de Huawei Mate 8 gegaan en heb er geen moment spijt van gehad. Het heeft vooral met voorkeuren te maken: Kies je voor Touchwiz of EMUI en die laatste is in de nieuwste versie, zoals op de Mate 9 draait, aanzienlijk verbeterd.

[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 03-01-2017 07:23 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:56
Ik heb zelf ook een mate 9.
De camera vind ik persoonlijk iets minder.

Niet heel snel. En bij donkere omgevingen heeft ie veel moeite.
En de beeldstabilisatie is ook niet heel geweldig.

De v20 lijkt mij persoonlijk ook een top toeatel.
En je kan de batterij vervangen.....

[ Voor 10% gewijzigd door Aggressor op 03-01-2017 07:35 ]

• radmiraal
ik heb zojuist de knoop doorgehakt ik heb de Huawei Mate 9 gekocht en geen spijt van deze keuze ! ik ben een hele blije man vandaag :D
Pagina: 1