Toon posts:

[PayPal] Geld overgemaakt maar betaling geannuleerd aldus PP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik maak gebruik van Paypal.
Nooit heb ik problemen gehad met het overmaken van bedragen.
Dit keer wel...

Ik heb een betaling gedaan met mijn bankrekening ipv email-adres.
Het duurde sowieso al even voor de betaling werd afgeschreven van mijn bank (ING)
Dit is eindelijk gebeurd vandaag, maar nu zie ik in mijn Paypal overzicht dat de betaling is geannuleerd terwijl het bedrag wel is afgeschreven.

Komt dit bedrag automatisch weer terug na 1 a 2 werkdagen of moet ik mij zorgen gaan maken en er zelf achter aan vangen?

Ik zoek me suf op de website van Paypal, maar echt een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Ook heb ik geprobeerd Paypal te bellen, maar deze zijn op dit tijdstip niet meer telefonisch te bereiken.
Via Facebook contact gehad met Paypal eerder deze week, en deze gaf aan dat het wel goed komt omdat ik me zorgen maakte of het wel afgeschreven werd of niet. Dit is dus nu wel gebeurd, alleen is er nu een nieuw probleem, namelijk dat het geannuleerd is.

Screenshot: http://i.imgur.com/fPd9PIT.png

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-12-2016 21:31)

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als de betaling geannuleerd is, komt het bedrag op je Paypal account. Dat kan je dan weer via Paypal overmaken naar je bankrekening.

[ Voor 3% gewijzigd door MysticX op 29-12-2016 21:08 ]

hi!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Als de betaling geannuleerd is, komt het bedrag op je Paypal account. Dat kan je dan weer via Paypal overmaken naar je bankrekening.

[ Voor 3% gewijzigd door MysticX op 29-12-2016 21:08 ]

hi!

Verwijderd

Topicstarter
RWK__ schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:06:
Ohh, gelukkig!
Dat duurt dan 1 of 2 werkdagen toch?

• MysticX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:25:
[...]

Ohh, gelukkig!
Dat duurt dan 1 of 2 werkdagen toch?
Dat klopt inderdaad, maar het kan zelfs ook wat langer duren bij uitzonderlijke gevallen. Laatst had ik een artikel via Paypal betaald. Artikel was niet goed, dus teruggestuurd. Het duurde toen 5 dagen totdat ik het bedrag teruggestort had gekregen op mijn account.

In ieder geval geen paniek, want het komt wel goed alleen even geduld hebben! :)

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan gebeuren, al moet het natuurlijk geen maanden duren.
Dankjewel! Ik ben gerustgesteld, haha!

{Vind het alleen zo jammer dat PayPal de site heeft veranderd. In het oude design kon ik alles prima vinden}