Als verjaardag cadeautje kreeg ik een sennheiser game one. alleen ik weet niet hoe ik hem moet aansluiten. de vorige headsets hadden dit probleem niet en ik weet niet of mijn IQ zo laag is dat ik het niet snap, maar kan iemand me het uitleggen. Ik heb keurig de twee draden waarop de groene en roze in de ports gedaan. maar mijn computer vraagt niet om de driver te installeren. Ook zegt de computer dat de headset niet aangesloten is.
Ik heb de realtek drivers geïnstalleerd, maar doen het nog steeds niet enige geluid ks het plug geluid wanneer je de jacks erin stopt
Waar heb je de jacks aangesloten?? Achter in het MB of vooraan in de PC behuizing??
De jacks zijn achteraan aangesloten, aangezien ik vooraan geen roze en groene jack bezitFrank1973 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:21:
Waar heb je de jacks aangesloten?? Achter in het MB of vooraan in de PC behuizing??
UPDATE : de jacks zijn werkend, de headset heb ik ingeplugd op een andere computer en werkt. Pc lijkt nieuwe headsets niet te accepteren enig idee?
Verwijderd
Je kan de jack poorten configureren in het Windows configuratiescherm, er is een realtek instellingsmogelijkheid daar.
Pagina: 1