Vraag

• Soulplayer123
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn vraag
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Samsung KS7000 de instellingen onthoudt van de input? De tv keert af en toe terug naar PC (via source). Ik moet dit dan manueel veranderen naar BD speler om zo terug de beeldmodus "film" te kunnen selecteren...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de volgende opstelling:
  • telenet digicorder - Marantz SR5011 IN - Marantz SR5011 HDMI uit - Samsung One Connect => WERKT ALTIJD GOED
  • Intel Nuc met Libreelec - Marantz SR5011 IN - Marantz SR5011 HDMI uit - Samsung One Connect => vergeet af en toe de instellingen en zet hem terug naar "pc"
  • apple tv - Marantz SR5011 IN - Marantz SR5011 HDMI uit - Samsung One Connect => vergeet af en toe de instellingen en zet hem terug naar "pc"
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gecontroleerd of hij nog in winkelmodus staat, maar dat is niet het geval (gebruiksmodus => Thuismodus)
Anynet + (HDMI-CEC) staat uit

Hopelijk kan iemand mij helpen? Vind het jammer dat ik steeds de source opnieuw moet aanpassen en dat hij niet goed blijft staan. Als hij PC selecteert dan heb ik enkel de optie in beeldmodus tussen "standaard" of "dynamisch". Ik wil echter mijn "film" modus kunnen selecteren waar alles gekalibreerd staat.

Alvast bedankt

[ Voor 26% gewijzigd door Soulplayer123 op 30-12-2016 00:00 . Reden: Extra info ]

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar Televisies & Beamers.