Ik ben op zoek naar een goede Bluetooth tracker zoals je die ook vaak aangeboden ziet als Keyfinders o.i.d. (niet die dieven gebruiken om je laptop op te sporen). Maar door het grote aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik kon ze al vinden voor een paar euro op Aliexpress tot aan €40 á €50 in Nederland. De ene gebruikt bluetooth 2.0 en de ander 4.2. Hoewel de fabrikant soms best wel aangeeft waarom hij (meent) te concurreren met een ander merk en dat zijn product onderscheidend is, lees ik dat ook lang niet altijd terug in de reviews. Ook kon ik geen consistente en eerlijke mening ontdekken over welke nu écht goed en betrouwbaar is. Vandaar dat ik het graag van jullie hoor (en omdat tweakers gewoon erg goede betrouwbare info hebben).
Wie kan mij vertellen welke Bluetooth tracker erg betrouwbaar en goed is met een fatsoenlijk bereik? Het liefst hoor ik ervaringen met een bepaald type.
Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor de loslopende hond, verloren sleutelbossen en als iemand de telefoon weer eens kwijt is (deze laatste functie moet hij dus ook hebben).
De dingen die ik al gevonden had zijn:
Lapa 2
Tile
Gigaset
Nut
Gps tracker (die duidelijk geen GPS tracker is)
Een échte GPS tracker kan natuurlijk ook maar die is dan vaak ook uitgevoerd met simkaart en kost het tienvoudige. Ik zoek eigenlijk gewoon wat simpelers.
Hoor heel graag wat jullie mening en ervaring is. Alvast veel dank
Wie kan mij vertellen welke Bluetooth tracker erg betrouwbaar en goed is met een fatsoenlijk bereik? Het liefst hoor ik ervaringen met een bepaald type.
Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor de loslopende hond, verloren sleutelbossen en als iemand de telefoon weer eens kwijt is (deze laatste functie moet hij dus ook hebben).
De dingen die ik al gevonden had zijn:
Lapa 2
Tile
Gigaset
Nut
Gps tracker (die duidelijk geen GPS tracker is)
Een échte GPS tracker kan natuurlijk ook maar die is dan vaak ook uitgevoerd met simkaart en kost het tienvoudige. Ik zoek eigenlijk gewoon wat simpelers.
Hoor heel graag wat jullie mening en ervaring is. Alvast veel dank