iPhone 5s Valt 3/4x per dag uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe kan het dat mijn IPhone 5s 3/4x per dag ongeveer uitvalt?
Ik kan op internet niets vinden hierover?
Hij valt sowieso snachts aan de oplader altijd uit. En overdag gewoon op random tijdstippen.
Ik heb mijn laatste apps die ik gedownload heb al verwijderd, misschien dat daar een probleem inzat. Een week lang is mijn mobiel toen niet uitgevallen maar deze week begint hij weer opnieuw met continu uitvallen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Versie 10.2 iOS k

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Dag Claudia, paar vraagjes:

- Als hij uitvalt, is de batterij dan ook echt leeg?
- Heb je een andere lader geprobeerd?
- Wat zie je in de batterij app qua verbruik?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Verwijderd

Topicstarter
Als hij uitvalt krijg ik hem alleen opnieuw aan via de aan/uit knop en de home knop tegelijk in te drukken ongeveer 40/50 seconde.
De batterij is dan nog gewoon op hetzelfde percentage.
Ik heb meerdere opladers geprobeerd maar vaak gebeurd er gewoon hetzelfde.
Bij de batterij verbruik zie ik niets bijzonders staan.
Weet u wat het zou kunnen zijn?
Alvast erg bedankt

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Het klinkt alsof er iets mis is met de software. Ik zou een back-up maken van de telefoon en deze naar fabrieksinstellingen terugzetten en het dan in de gaten houden.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Valt de telefoon ook uit als je een foto maakt met flits? (dat heb ik gehad). Telefoon laten vallen afgelopen tijd?
Wat je kan doen):
- terug naar de winkel (mits <2 jaar oud)
Anders:
- probeer factory reset. Je geeft zelf al aan dat het na verwijderen apps een week goed ging. Misschien dat dit dus helpt
- kan een batterijprobleem zijn. Die zou je dus kunnen vervangen. Maar dan zou ik eerst die reset proberen

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Als hij uitvalt terwijl hij opgeladen wordt, duidt dat idd op een serieus probleem, wat zou kunnen betekenen dat er een hardware probleem is, of de besturing ergens overhoop ligt.
Wat zou kunnen helpen is via iTunes de telefoon helemaal opnieuw in stellen.
Als ook dat niets uithaalt zit er weinig anders op dan een afspraak te maken bij de Genius bar in 1 van de officiele Apple Stores.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een Back-up gemaakt en hem terug in de fabrieksinstellingen gezet gisteren maar wel de iCloud reserve kopie terug gezet. Hij blijft nog steeds uitvallen helaas. Nog andere opties?

Verwijderd

Topicstarter
Via iTunes de telefoon helemaal opnieuw instellen? Zou ik dan de reserve kopie nog kunnen gebruiken of helemaal nieuw Apple Id aanmaken?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij valt niet uit tijdens een foto met een flits maken. Het is echt op momenten dat ik er niets mee doe en mijn telefoon pak en hij uitgevallen is

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:04:
Nee hij valt niet uit tijdens een foto met een flits maken. Het is echt op momenten dat ik er niets mee doe en mijn telefoon pak en hij uitgevallen is
Dan zou ik hem ter reparatie opsturen, klinkt als een hardware probleem waar niets aan te doen is behalve door Apple Support.

Verwijderd

Topicstarter
Slavy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:08:
[...]

Dan zou ik hem ter reparatie opsturen, klinkt als een hardware probleem waar niets aan te doen is behalve door Apple Support.
Ja ik heb al op de Apple site gekeken. Maar alleen al een belletje naar Apple Support brengt al kosten met zich mee? Hoe zou je dat het beste kunnen doen zonder dat het je veel kost?

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:10:
[...]

Ja ik heb al op de Apple site gekeken. Maar alleen al een belletje naar Apple Support brengt al kosten met zich mee? Hoe zou je dat het beste kunnen doen zonder dat het je veel kost?
Er zijn een paar opties naast bellen:

- Ga bij een Apple Winkel langs
- Reparatieverzoek via https://support.apple.com/nl-nl/repair
- Algemeen supportaanvraag https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=

Succes! :)

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:02:
Via iTunes de telefoon helemaal opnieuw instellen? Zou ik dan de reserve kopie nog kunnen gebruiken of helemaal nieuw Apple Id aanmaken?
Je kunt zodra het toestel compleet hersteld is door itunes de backup terugzetten inderdaad.
Hopelijk lost dat het probleem op, anders zit er echt een defect in, en moet je via https://getsupport.apple.com/ aanmelden om een afspraak te maken met een technicien.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik ga kijken wat de beste oplossing is.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Klinkt als een zelfde soort probleem als me oude note 4 heeft.
In geval van die was het einde oefening en heb je hardwarematig een probleem.

Die had het probleem dat als de CPU niets te doen heeft restart die. (lees moederbord stuk kosten 100 euro bij samsung repareren of 70 euro zelf bestellen en zelf doen).
Die kon ik nog met een app oplossen voor een maandje maar helaas zie ik dat de apple app store niet iets heeft hiervoor.
Ik zou gewoon even naar de apple store gaan en navragen, zij kunnen veel meer dan ons nakijken voor je.
Wellicht dat je zelf de stoute schoenen aan wilt trekken en wilt gaan zoeken naar onderdelen en zelf gaan repareren anders als de koste niet te hoog zijn laten repareren

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Pagina: 1