One of the animals has left its cage today.
heb je de mogenlijkheid om de IRQ/DMA instellingen voor die kaart te veranderen, misschien hebben er 2 IRQ's ruzie ?
zijn de DOS drivers geladen ? bij Adaptec kaarten wil dat wel eens helpen.
specs : wil je niet weten
De kaart wordt herkend, is geinstalleerd en de stations werken. Dus het zal niet in de kaart zitten.Op zondag 01 juli 2001 21:17 schreef dijkmane het volgende:
heb je de mogenlijkheid om de IRQ/DMA instellingen voor die kaart te veranderen, misschien hebben er 2 IRQ's ruzie ?
Of snap ik jou nu verkeerd ?
nee, je begrijpt me bijna.
als er op de kaart jumpers of een bios zitten waarmee je de IRQ enzo kunt instellen en hij staat op bv IRQ 9 maar windows wil hem op 10, dan gaat dat werken zonder de gele uitroeptekens in je system, maar hij wordt wel traag door het steeds omrekenen/vertalen.
vergeet ook niet dat SCSI enige tijd nodig heeft om te initialiseren, maar dat is maar 10 sec. ofzo.
als er op de kaart jumpers of een bios zitten waarmee je de IRQ enzo kunt instellen en hij staat op bv IRQ 9 maar windows wil hem op 10, dan gaat dat werken zonder de gele uitroeptekens in je system, maar hij wordt wel traag door het steeds omrekenen/vertalen.
vergeet ook niet dat SCSI enige tijd nodig heeft om te initialiseren, maar dat is maar 10 sec. ofzo.
Ga ik ff proberen. Kan ff duren hij is rete-traag
.
Ik heb net Plex-tools geinstalleerd, misschien dat ik daar wat wijzer van word.
Bedankt in elk geval.
Ik heb net Plex-tools geinstalleerd, misschien dat ik daar wat wijzer van word.
Bedankt in elk geval.
Hahahahaha, je draait toch geen Win95 he.
And The Only One
controlleer ook even of de termination in orde is, wordt ie ook traag van.
de laatste externe - termination aan
de laatste interne - termination aan
in EN externe devices dan termination op controller uit, anders aan
de laatste externe - termination aan
de laatste interne - termination aan
in EN externe devices dan termination op controller uit, anders aan
Verwijderd
Nog altijd sneller en stabieler dan welk win9x kernel os ook...Op zondag 01 juli 2001 23:59 schreef Diamon het volgende:
Hahahahaha, je draait toch geen Win95 he.
Duhhhhh, maar als je Windows 95 op een SCSI systeem (dus HD, Cd-rom) zet, dan krijg je de zelfde kuren als de topicstarter aangaf.Op maandag 02 juli 2001 09:51 schreef SickBastard het volgende:
[..]
Nog altijd sneller en stabieler dan welk win9x kernel os ook...
niet dat ik het draai maar het is wel zo..
Als alle versie's van 95 dat doen weet ik zo niet, d8 alleen versie A en B dus C niet.
And The Only One
Pagina: 1