Mijn vraag
Mijn jaarabonnement bij Private Internet Access (PIA) loopt in januari af. Omdat de kwaliteit van PIA minder geworden is, wil ik graag advies voor een beter alternatief.
Probleem met PIA:
-verbinding is regelmatig trager en minder stabiel dan vroeger, waarschijnlijk door te veel gebruikers op te weinig capaciteit
-tegenwoordig bijna altijd last van captcha's (Google, Cloudfare) tenzij ik cookies en internethistorie niet wis en ook geen privebrowsen gebruik.
Nu weet ik, dat ip's van VPN providers vaak geblokkeerd worden omdat veel cyber criminelen en spammers misbruik maken van VPN en omdat bedrijven online internetgebruikers hun privacy niet gunnen. Maar het aantal op de zwarte lijst gezette ip-nummers van PIA is gewoon te veel geworden. Alleen London UK is nog enigszins bruikbaar in West-Europa lijkt het.
Daarom graag een VPN-provider met:
-minder geblackliste ip's (dus captcha's) ook met servers in Nederland
-via app(licatie)s ondersteund op Windows, Android, iOS, MacOS en Gnu/Linux
-net als PIA minimaal 5 gelijktijdige aansluitingen toegestaan met één abo
-provider belooft logs niet te bewaren, maar dagelijks te wissen zoals PIA
-jaarabo maximaal 2x de prijs van PIA, dus maximaal rond de €80,-
-geen snelheids- of stabiliteitsproblemen met de verbinding
Alvast dank,
J
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Mijn jaarabonnement bij Private Internet Access (PIA) loopt in januari af. Omdat de kwaliteit van PIA minder geworden is, wil ik graag advies voor een beter alternatief.
Probleem met PIA:
-verbinding is regelmatig trager en minder stabiel dan vroeger, waarschijnlijk door te veel gebruikers op te weinig capaciteit
-tegenwoordig bijna altijd last van captcha's (Google, Cloudfare) tenzij ik cookies en internethistorie niet wis en ook geen privebrowsen gebruik.
Nu weet ik, dat ip's van VPN providers vaak geblokkeerd worden omdat veel cyber criminelen en spammers misbruik maken van VPN en omdat bedrijven online internetgebruikers hun privacy niet gunnen. Maar het aantal op de zwarte lijst gezette ip-nummers van PIA is gewoon te veel geworden. Alleen London UK is nog enigszins bruikbaar in West-Europa lijkt het.
Daarom graag een VPN-provider met:
-minder geblackliste ip's (dus captcha's) ook met servers in Nederland
-via app(licatie)s ondersteund op Windows, Android, iOS, MacOS en Gnu/Linux
-net als PIA minimaal 5 gelijktijdige aansluitingen toegestaan met één abo
-provider belooft logs niet te bewaren, maar dagelijks te wissen zoals PIA
-jaarabo maximaal 2x de prijs van PIA, dus maximaal rond de €80,-
-geen snelheids- of stabiliteitsproblemen met de verbinding
Alvast dank,
J
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb