Toon posts:

Alternatief voor PIA met minder geblackliste ip's (captcha)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Mijn jaarabonnement bij Private Internet Access (PIA) loopt in januari af. Omdat de kwaliteit van PIA minder geworden is, wil ik graag advies voor een beter alternatief.

Probleem met PIA:

-verbinding is regelmatig trager en minder stabiel dan vroeger, waarschijnlijk door te veel gebruikers op te weinig capaciteit

-tegenwoordig bijna altijd last van captcha's (Google, Cloudfare) tenzij ik cookies en internethistorie niet wis en ook geen privebrowsen gebruik.

Nu weet ik, dat ip's van VPN providers vaak geblokkeerd worden omdat veel cyber criminelen en spammers misbruik maken van VPN en omdat bedrijven online internetgebruikers hun privacy niet gunnen. Maar het aantal op de zwarte lijst gezette ip-nummers van PIA is gewoon te veel geworden. Alleen London UK is nog enigszins bruikbaar in West-Europa lijkt het.

Daarom graag een VPN-provider met:

-minder geblackliste ip's (dus captcha's) ook met servers in Nederland

-via app(licatie)s ondersteund op Windows, Android, iOS, MacOS en Gnu/Linux

-net als PIA minimaal 5 gelijktijdige aansluitingen toegestaan met één abo

-provider belooft logs niet te bewaren, maar dagelijks te wissen zoals PIA

-jaarabo maximaal 2x de prijs van PIA, dus maximaal rond de €80,-

-geen snelheids- of stabiliteitsproblemen met de verbinding

Alvast dank,

J

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Hier heb je een lijst met VPN's.

https://torrentfreak.com/vpn-anonymous-review-160220/

Voor de rest is het gewoon uitproberen welke jouw bevalt. Het is namelijk niet te voorspellen bij welke provider je wel of geen captcha moet invullen.

De snelheid hangt ook af van welke server je gebruikt bij een bepaalde provider. Daar is ook geen goed antwoord op te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Drum_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik gebruik Freedome van F-Secure. Verbindingen zijn (in mijn ogen toch) snel. Wel regelmatig last van chapta's, kan je niet onderuit vrees ik.
Ik gebruik het op iOS, macOS en windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ivacy vpn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank allen. Heb inmiddels tig Engelstalige reviews gelezen. Het schijnt dat id allen met captcha doodgegooid worden. Maar dat ExpressVPN (wel 100,- pj) en PIA onder de slechts enkelen zijn waarbij er nog soms ip's voorkomen zonder blokkade. (Eigen ervaring PIA NL na 25-30 keer opnieuw inloggen een keertje, PIA UK London 8 op 10 inlogs Captcha-vrij).

Ik ga gewoon meerdere een maandje proberen. Gelukkig al veel van de populaire VPN's, die in reviews de grond in geboord worden (o.a. Torguard, NordVPN), op mijn eigen zwarte lijst gezet. Scheelt al uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:07
Ik heb sinds enkele dagen SlickVPN met de London (lhr4) server. Werkt lekker. Nog geen captchas gehad.

Kom ook van PIA af en gebruik het voornamelijk op de gsm (d40/u30).

[ Voor 47% gewijzigd door Incognitum op 30-12-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Ik heb met VyprVPN ook nooit last van captchas. Freedome vond ik wel iets beter maar heeft geen Linux support.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:07
Ik vraag me toch af op welke websites je komt als je elke dag zoveel captcha's in moet vullen?

Ik gebruik zelf een paar maanden al Freedome. Linux support weet ik niet (maar schijnt van niet), maar verder heerlijk.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:19:
Dank allen. Heb inmiddels tig Engelstalige reviews gelezen. Het schijnt dat id allen met captcha doodgegooid worden. Maar dat ExpressVPN (wel 100,- pj) en PIA onder de slechts enkelen zijn waarbij er nog soms ip's voorkomen zonder blokkade. (Eigen ervaring PIA NL na 25-30 keer opnieuw inloggen een keertje, PIA UK London 8 op 10 inlogs Captcha-vrij).

Ik ga gewoon meerdere een maandje proberen. Gelukkig al veel van de populaire VPN's, die in reviews de grond in geboord worden (o.a. Torguard, NordVPN), op mijn eigen zwarte lijst gezet. Scheelt al uitproberen
Dan lees jij wel vreemde reviews. NordVPN is een prima vpn. Idem voor Torguard.

Ook dan mensen beweren dat PIA en ExpressVPN degene zijn met de minste captcha's. Dat is echt een loze bewering die nooit hard gemaakt kan worden. Dat zou betekenen dat diegene alle vpn's met alle servers heeft uitgeprobeerd.

Minder of helemaal niet meer naar de reviews kijken, maar gewoon zelf even uitproberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Lennyz op 30-12-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
En via TOR ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 19:45
Lennyz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:51:
[...]

Ook dan mensen beweren dat PIA en ExpressVPN degene zijn met de minste captcha's. Dat is echt een loze bewering die nooit hard gemaakt kan worden. Dat zou betekenen dat diegene alle vpn's met alle servers heeft uitgeprobeerd.

Minder of helemaal niet meer naar de reviews kijken, maar gewoon zelf even uitproberen.
Een jongen van Wilders Security forum heeft aardig wat VPN's zelf getest:

https://vpntesting.info/
https://www.wilderssecuri...ite-is-finally-up.386556/

Test niet speciaal voor captcha's maar toch wat extra informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:27:
Ik vraag me toch af op welke websites je komt als je elke dag zoveel captcha's in moet vullen?

Ik gebruik zelf een paar maanden al Freedome. Linux support weet ik niet (maar schijnt van niet), maar verder heerlijk.
Google, Cloudfare dat door bijna alle ook Nederlandse websites gebruikt wordt. Als je cookies en intenethistorie niet wist en daarnaast geen privébrowsen gebruikt, heb je id geen last van captcha's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
VEEEEEEEL TUHH SSSSSSSSLLLLLLLOOOOOOOMMMMMMM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lennyz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:51:
[...]

Onder Engelstalige sites en forums met veel breder kwalitatief en kwantitatief response dan Tweakers zitten NordVPN en Torguard onder de recordhouders met klachten op VPN gebied. Misschien nooit wat beters geprobeerd?

PIA en ExpressVPN gebruiken als enkelen van de weinge VPN's eigen servers her en der gelezen. Dus ook al veel wel geblackliste ip's, ietsie pietsie minder erg dan anderen schijnt. De meeste VPN's huren servers van derden waardoor nog vaker dan vaak te maken met blacklisting.Echter eigenlijk hebben alle VPN's dus te maken met blacklisting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Koenstrijder schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:18:
[...]

Een jongen van Wilders Security forum heeft aardig wat VPN's zelf getest:

https://vpntesting.info/
https://www.wilderssecuri...ite-is-finally-up.386556/

Test niet speciaal voor captcha's maar toch wat extra informatie.
Deze site kende ik nog niet. Ik zal me er op gaan inlezen.
Juliatan schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:28:
[...]

Onder Engelstalige sites en forums met veel breder kwalitatief en kwantitatief response dan Tweakers zitten NordVPN en Torguard onder de recordhouders met klachten op VPN gebied. Misschien nooit wat beters geprobeerd?

PIA en ExpressVPN gebruiken als enkelen van de weinge VPN's eigen servers her en der gelezen. Dus ook al veel wel geblackliste ip's, ietsie pietsie minder erg dan anderen schijnt. De meeste VPN's huren servers van derden waardoor nog vaker dan vaak te maken met blacklisting.Echter eigenlijk hebben alle VPN's dus te maken met blacklisting.
Ik zou niet weten waarom ik iets beters zou moeten zoeken als ik met Nordvpn mijn volle 100/100 verbinding kan benutten.

Wat is dan nog beter?

Dat ze de meeste klachten hebben zal wel komen omdat het wat grotere zijn. Daarbij komt dat de meeste mensen die klagen er gewoon niets van snappen. Een provider zoals Nordvpn heeft 726 servers. De ene is sneller dan de andere maar dat is overal zo.
Pagina: 1