Aardbei
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2020 23:00 ]
Verwijderd
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
[ Voor 11% gewijzigd door _Rayman_ op 29-12-2016 13:22 ]
Drive is in goede conditieSlavy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:20:
Ik zou zeggen, begin met een zogeheten minimum boot te proberen: Eerst alleen GPU en HDD aangesloten hebben, kijken of hij dan wel wilt booten, dan steeds een component toevoegen.
Anders eventueel een S.M.A.R.T. checker er over heen laten gaan?
Ik heb er wel eentje liggen, probleem is alleen dat de GTX 690 een 300W kaart is en die PSU de kaart niet kan voeden. (is een 450W) Nvidia geeft als spec een 650W PSU aan voor de 690 dus ik zou het systeem genoeg moeten kunnen voeden. Maar een PSU kan natuurlijk spontaan slecht gaan werken, dus dat zou een optie kunnen zijn._Rayman_ schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:21:
Mijn eerste ingeving is dat je psu niet naar behoren werkt. Wellicht krijgt het moederbord wel voldoende stroom om alles aan te slingeren, maar niet om verder te gaan.
Heb je toevallig nog een andere psu (te leen)?
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq