39
zeker service hoor, petje af 
Maar waarom plaatsen jullie niet bij meer produkten de plaatjes want er zijn toch genoeg plaatjes te vinden zou ik zeggen.
Maar waarom plaatsen jullie niet bij meer produkten de plaatjes want er zijn toch genoeg plaatjes te vinden zou ik zeggen.
39
Het is nu zo dat van nieuwe plaatjes die worden geupload de nummers worden opgeslagen van de producten die ze voorstellen.
Niemand heeft alleen tijd/zin om voor het hele archief van meer dan 7000 plaatjes voor ruim 4000 producten de linkjes te gaan leggen
Niemand heeft alleen tijd/zin om voor het hele archief van meer dan 7000 plaatjes voor ruim 4000 producten de linkjes te gaan leggen
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik zou het best willen doen, heb tijd zat, dag en nacht haast.Op zondag 01 juli 2001 21:31 schreef WouterTinus het volgende:
Het is nu zo dat van nieuwe plaatjes die worden geupload de nummers worden opgeslagen van de producten die ze voorstellen.
39
Verwijderd
heb je iig al wat aan koeling gedaanOp zondag 01 juli 2001 21:33 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
* Wouter moest ijs eten
Op zondag 01 juli 2001 schreef RobinVR het volgende:
je auto moet nog getweakt worden Wouter 7 minuten....
vrieskist in je achterbakOp zondag 01 juli 2001 schreef WouterTinus het volgende:
* Wouter moest ijs eten
39
Hm, eens even overleggen, want dat zou volgens mij wel erg op prijs gesteld wordenOp zondag 01 juli 2001 21:33 schreef Homedisc het volgende:
Ik zou het best willen doen, heb tijd zat, dag en nacht haast.
Professioneel Hyves-weigeraar
Okee, mail of icq maar als er wat bekend is.Op zondag 01 juli 2001 21:38 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Hm, eens even overleggen, want dat zou volgens mij wel erg op prijs gesteld worden
Alvast bedankt.
39
Pagina: 1