Toon posts:

Pompje voor Waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

ik ben aan het knutselen geweest met een waterkoeling en nu heb ik nog een geschikt pompje nodig. Ik had ff de search gebruikt en nu leek mij de Sicce Nova wel geschikt. Maar die is vrij prijzig bij onze lokale aquaboer (55,-). Weet iemand waar ik deze goedkoper kan krijgen (Ik zag bv in de search dat DaBit hem voor 29,- had). Bij voorbaat dank, Mr Hiney

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:57

RvV

Die Sicce weet ik niet, hier hebben ze wel een stel goedkope v-tech pompen en erg goede eheim pompen (die te duur zijn voor jou aangezien je 55 gulden al veel vind).

http://www.aquariaveldhuis.nl/

Y'24

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Meer als 600 ltr heb je niet nodig. Wat een goedkope is? Durf ik je niet te zeggen. Zelf heb ik een Eheim gekocht, je speeld tenslotte wel met water. En natuurlijk je cpu. Dan zou ik voor een goede pomp gaan.
Kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat.
Tja een porsche rijdt ook wel met een 1200 kever motor, maar hoelang houdt die het vol?

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Is het nu wel of geen inlinepomp, want bij bijvoorbeeld de OC-Shop kost die Sicce Nova iets van 45 gulden en die Eheim (die zeker een inline pomp is) 129 gulden(of zoiets).

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Sicce nova en idra kan je zowel als dompelpomp gebruiken, als inline pomp, met het meegeleverde hulpstuk.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Kan je niet gewoon een vijver pompje kopen bij een of ander tuincentrum ?
Een van de kleinste bijvoorbeeld,die zijn vast niet zo duur.
Het word alleen een beetje knutselen met de aansluitingen :)

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Vijver pompjes zijn dus wel ontzettend duur. Kan je echt toch beter naar de aquariaboer gaan. Of kijk op zo'n bied site en koop er een 2e hands.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor jullie reacties ;)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
ik heb nog een 600l/u eheim liggen...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1