PDF: 3 of meer pagina's naast elkaar op 1 (beeld)scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 2.397 views

Vraag

• steef321
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik heb een vraag.
Is er een PDF reader die meer dan twee pagina's / vensters naast elkaar kan laten zien?
MS Word bijv. schakelt automatisch naar meer vensters op 1 scherm als je uitzoomt/ verkleint. Alle pdf readers die ik ken kunnen dit niet. Iemand een oplossing? Highly appreciated!

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb nog nooit gezien dat Word spontaan meerdere vensters laat zien terwijl je die niet open hebt. Geen enkel programma doet dat tenzij het malware oid is. Dus wat je vraagt, kan in principe helemaal niet.

Wat je waarschijnlijk bedoelt, is meerdere pagina's laten zien als je uitzoomt. Kom daarvoor eerst maar eens met een lijstje van programma's die je al geprobeerd hebt, zodat we hier geen opsomtopic krijgen die na het derde lijstje dicht gaat, want we willen helemaal geen opsomtopics. Zie ook de Het algemeen beleid #quickstart, waar duidelijk staat aangegeven dat je eerst zelf een oplossing moet gaan zoeken en als je die niet kan vinden, op z'n minst de moeite doet om dit te vermelden met wat er allemaal aan schort.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 19:24

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

steef321 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:55:
Ik heb een vraag.
Is er een PDF reader die meer dan twee pagina's / vensters naast elkaar kan laten zien?
MS Word bijv. schakelt automatisch naar meer vensters op 1 scherm als je uitzoomt/ verkleint. Alle pdf readers die ik ken kunnen dit niet. Iemand een oplossing? Highly appreciated!
Vertel even welke je al hebt geprobeerd, dat voorkomt dat wij allemaal software gaan noemen die je al hebt afgewezen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb ongeveer 10 seconden zitten spelen in de instellingen van de enige PDF-reader die ik voorhanden heb... en ik ga niets anders testen of downloaden.
Foxit Reader: Preferences -> Page Display -> Custom facing op 3 gezet.

Overigns ben ik van mening dat mijn software zich 'gewoon' moet beperken tot de pagina die ik bekijk, en niet mijn hele scherm voldouwen met onleesbaar kleine pagina's ;)
* Jester-NL instellingen terugzet naar altijd 1 pagina op 100% (en NIET groter)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmanduapessy
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-03-2023
In mijn (Adobe) PDF reader kan ik idd maar 2 pagina's naast elkaar openen in 1 venster.
Echter de applicatie geeft de optie om een tweede venster te openen.
Ik weet niet of dit voor jouw behoefte nuttige functionaliteit is, maar voor mij (ik wilde op meerdere beeldschermen verschillende pagina's van dezelfde PDF weergeven), werkte deze optie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49

Cyphax

Moderator LNX

Bedankt voor je bijdrage, @jmanduapessy, maar het zal na 6 jaar wel een keer opgelost zijn, dit soort oude topics omhooghalen heeft niet zo heel veel nut. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.