I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Voor zover ik weet inderdaad tijdelijk. De Season Pass is worth itTrouble schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:49:
Ik zag net vandaag dat Life is Strange episode 1 gratis is via Steam. Ik weet niet of het een tijdelijke actie is of niet, maar ik heb het wel gedownloadhttp://store.steampowered.com/app/319630/
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Op Steam is Life Is Strange pas sinds 1-2 maanden ofzo gratis, maar volgens mij wel permanent. Dat zie je wel vaker bij dit soort spellen met meerdere episodes.basjuhh schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:47:
Op psn (playstation) is episode 1 altijd al gratis geweest vanaf het begin, lijkt me dat dit dan ook bij de rest van de platformen is?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Het was een meeslepend verhaal. Verder vond ik het ook wel prettig dat de game technisch ook prima in orde leek. Bij de Telltale games liep ik steeds wel tegen enkele bugs aan.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Blijkbaar worden Chloe Price / Stella Hill / Taylor Christensen / Sarah allemaal gespeeld door Ashley Burch, o.a. bekend van Tiny Tina in Borderlands 2.
Die VIP lijst kan je gewoon ergens vinden en het maakt niet veel uit of je op de lijst staat of niet. Heb het spel net voor de tweede keer uitgespeeld en de beleving was voor mij een stuk minder dan de eerste keer. Ook kom je er achter dat het pad redelijk vast staat en het meer de details zijn die veranderen.Firesphere schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:38:
Het pad ligt volgens mij ook vast. Maar de keuzes bepalen hoe je van begin naar het einde komt. Het schijnt mogelijk te zijn op de VIP lijst te staan in EP5, met de juiste keuzes bijvoorbeeld. Dus ik ben ook wel benieuwd naar andere opties. Maar het her-spelen zal nooit dezelfde ervaring geven als de eerste keer vrees ik.
Klopt, dit wordt ook verteld in de directors commentary. Als je die hebt is het wel leuk om een keer te kijken.g0tanks schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:47:
Ik zat te kijken naar de voice actors van Life is Strange: IMDB: Life Is Strange (Video Game 2015)
Blijkbaar worden Chloe Price / Stella Hill / Taylor Christensen / Sarah allemaal gespeeld door Ashley Burch, o.a. bekend van Tiny Tina in Borderlands 2.
Ik heb ook een video gezien dat met muis en toetsenbord wordt gespeeld, dat ziet er inderdaad erg omslachtig uit. Ben blij dat ik voor een controller heb gekozen.
g0tanks schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:35:
Net uitgespeeld.spoiler:Bae over Bay. Ik heb Chloe al een dozijn keren gered, dus deze laatste keer kon er ook nog wel bij. Daarnaast leek het qua schade wel mee te vallen. Arcadia Bay is verwoest maar het zou een veel moeilijkere keuze zijn geweest als ze allerlei mensen (zichtbaar) dood zouden laten gaan in die storm.
[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 10-01-2017 12:24 . Reden: Backspace I guess ]
Op een console, of met een XBox/PS controller speelt inderdaad veel fijner. Probeer dat eens, dan is de game ineens die 30 euro ofzo wel waardTrouble schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:12:
Ik heb vorige week episode 1 gespeeld, maar ik ga de rest niet kopen. Ik vind het een mooie game, goed gemaakt, maar de gameplay vind ik echt irritant (vooral hoe je de muis moet bedienen).
Ik heb echt altijd ruzie met controllersFiresphere schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:25:
[...]
Op een console, of met een XBox/PS controller speelt inderdaad veel fijner. Probeer dat eens, dan is de game ineens die 30 euro ofzo wel waard
Trouble schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:26:
[...]
Ik heb echt altijd ruzie met controllersnee hoor, ik vermaak me nog prima met Fallout4 momenteel
Ik had dat ook altijd, maar die PS4 controller is de eerste die me echt lekker in de hand ligt en ook over het algemeen intuitief werkt. Dat heeft mij een hoop geholpen.
MBT Life is Strange, is de PC-editie omslachtig, de controller is gewoon lekkerder om mee te spelen. Het is dat ik niet meer in NL woon, anders had je mijn X360 mogen komen ophalen. Ik gebruik die extra controller toch zelden meer sinds ik een PS4 heb
Jammer dat
Ook geeft LIS slechte lipsync een heel nieuwe dimensie
En toch wordt dit ruimschoots gecompenseerd door een geweldig meeslepend verhaal met interessante hoofdpersonen en goed gebruik van het tijd-aspect

Echt zo`n spel waarbij je zelf graag de tijd een weekje terug zou willen kunnen zetten om het weer opnieuw te beleven
Van alle keuzes heb ik ook maar screenshots gemaakt, want van een aantal heb ik geen idee hoe/waar die gemaakt zijn. Recent aan een 2e playthrough begonnen om dan de tegengestelde keuzes te maken (en alle Polaroids te verzamelen - leuk voor de Steam achievements). En uiteraard nog een mogelijkheid om eens van de soundtrack te genieten - erg scherp en sterk.
En eens met Firesphere: op de PC speelt deze het lekkerst weg met een controller - XBOX360 in mijn geval.
Life is Strange: Before the Storm is a new three part standalone story adventure set three years before the events of the first game. This time play as Chloe Price, a rebel who forms an unlikely friendship with Rachel Amber in a dramatic new story in the BAFTA award winning franchise.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Voor mij echt een instant-buy deze game, ik ga er vanuit dat deze net zo goed is al de eerste, dan ben ik al dik tevreden.TommyGun schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:36:
Vandaag komt het eerste deel van Life is Strange: Before the Storm http://store.steampowered...Strange_Before_the_Storm/
[...]
Deze 'prequel' is wel gemaakt door een andere studio. De studio van het origineel (Dontnod) is nu bezig met Life is Strange 2MEN-O schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:22:
[...]
Voor mij echt een instant-buy deze game, ik ga er vanuit dat deze net zo goed is al de eerste, dan ben ik al dik tevreden.
Ik wacht wel tot de Playstation Christmas sale
[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 31-08-2017 20:05 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 01-12-2017 14:08 ]
Details en eerste trailer Life is Strange 2
Dontnod Entertainment heeft de eerste details van Life is Strange 2 naar buiten gebracht, na eerder deze maand al een mysterieuze teaser te hebben vrijgegeven.
Life is Strange 2 zal gaan over twee broers: de zestienjarige Sean en de negenjarige Daniel. De broers ervaren in Seattle een tragische gebeurtenis, waardoor zij moeten vluchten van de politie. Samen proberen ze naar Mexico te vluchten waar enkele familieleden wonen. Langs de westkust van de Verenigde Staten komen Sean en Daniel vele gevaren tegen, die hun broederschap zal gaan testen.
Je zal spelen als de oudere broer Sean. Onderweg naar het zuiden zal Sean natuurlijk moeilijke keuzes moeten maken, en moeten leven met de gevolgen van zijn keuzes. De focus qua keuzes in Life is Strange 2 ligt op het opvoeden van je kleine broertje, terwijl je zelf nog worstelt met het volwassen worden.
Het originele Life is Strange had met Max Caulfield een bovennatuurlijke kracht: het kunnen terugdraaien van de tijd. Life is Strange 2 zal ook zo'n soort kracht bevatten, maar wat het precies is wil Dontnod vooralsnog nog in het midden laten.
De eerste van vijf afleveringen van Life is Strange 2 komt 27 september naar PlayStation 4, Xbox One en pc.
https://frontpage.fok.nl/...er-life-is-strange-2.html
[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 27-09-2018 21:34 ]
Deel 1 is nooit duurder dan €16,99 geweest, hetzelfde geldt voor Before The Storm.
(Before The Storm had wel maar 3 episodes)
Waarom is deel 2 twee keer zo duur? Het heeft evenveel episodes als deel 1!
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 27-09-2018 22:06 ]
Dude Meister Deel 1 was net zo duur als deel 2 toen het spel net uit kwamIke. schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:02:
Ik vind deel 2 aan de dure kant (€39.99)! (PS4)
Deel 1 is nooit duurder dan €16,99 geweest, hetzelfde geldt voor Before The Storm.
(Before The Storm had wel maar 3 episodes)
Waarom is deel 2 twee keer zo duur? Het heeft evenveel episodes als deel 1!
Dat is niet correct.Stronkie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:48:
[...]
Dude Meister Deel 1 was net zo duur als deel 2 toen het spel net uit kwam
Deel 1 (de season pass) is nooit duurder dan €16,99 geweest in de Nederlandse PSN Store.
https://psprices.com/regi...fe-is-strange-season-pass
[ Voor 26% gewijzigd door Stronkie op 05-10-2018 14:42 ]