Ik heb een Huawei P8 lite. Vandaag moest ik een dagje de schermbeveiliging met pincode aan hebben staan. Eerst een flink gekloot om de pincode er weer af te krijgen. Alleen nu als ik de aan/uit knop weer indruk krijg ik eerst een schermbeveiliging te zien die is daarna weg kan vegen. Alleen voor vandaag kwam ik direct in hoofdscherm zonder vegen. Hoe kan ik ergens die schermbeveiliging uitzetten. Even voor de duidelijkheid het gaat niet om het bekende PIN / patroon probleem.
Ik vind nu ergens in een topic dat er een hoofdstuk moet zijn genaamd "opties voor het vergrendelscherm" en die zou op "geen"gezet moeten kunnen. Maar ik kan dit nergens vinden.
Zo raar, mijn vrouw heeft exact dezelfde toestel met exact dezelfde updates. Alleen zij heeft knoppen die ik niet heb en ik heb opties open staan die zijn op grijs heeft staan. Het is gewoon raar.
Ik vind nu ergens in een topic dat er een hoofdstuk moet zijn genaamd "opties voor het vergrendelscherm" en die zou op "geen"gezet moeten kunnen. Maar ik kan dit nergens vinden.
Zo raar, mijn vrouw heeft exact dezelfde toestel met exact dezelfde updates. Alleen zij heeft knoppen die ik niet heb en ik heb opties open staan die zijn op grijs heeft staan. Het is gewoon raar.
[ Voor 3% gewijzigd door FitzChevalric. op 29-12-2016 11:29 ]