Mijn vraag:
Voor onze bruiloft volgend jaar wil ik een soort digitaal gastenboek maken waarbij bezoekers een videoboodschap kunnen opnemen. Om alles een beetje veilig te houden (ook nadat mensen wat meer op hebben
), wil ik door middel van een knop dat men het opnemen kan starten en stoppen. Hier heb ik een paar vragen over:
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Op het gebied van aansturing heb ik niet veel kunnen vinden via google.
Ik heb wat gezocht op USB knoppen, maar ik weet zo niet welke goed zijn hiervoor
Voor onze bruiloft volgend jaar wil ik een soort digitaal gastenboek maken waarbij bezoekers een videoboodschap kunnen opnemen. Om alles een beetje veilig te houden (ook nadat mensen wat meer op hebben
- Welke software kan ik hier het beste voor gebruiken? Is er standaard software of moet je zelf programmeren? (Zelf weinig programmeer ervaring)
- Wat voor soort externe knop(pen) kan ik hier het beste voor gebruiken?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Tablet: Surface Pro 4 (heb eventueel ook nog een oude Samsung tablet liggen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Surface)
- Standaard camera software van de Surface
- Houder maak ik van MDF met een kunststof plaatje voor het scherm (zodat men niet met de vingers op het scherm zelf hoeven, of bier erover kunnen gooien
)
Op het gebied van aansturing heb ik niet veel kunnen vinden via google.
Ik heb wat gezocht op USB knoppen, maar ik weet zo niet welke goed zijn hiervoor