Via tweakers vraag en aanbod heb ik een 2de hands pc gekocht voornamelijk voor de processor en nu ben ik dus aan het kijken om met deze pc nog een tijdje door te kunnen.
V&A aangeboden: Intel i5-6600K 3.5 GHz / 8 GB
Nu heb ik zelf nog een HDD en SSD liggen dus dat is allemaal in orde maar ben benieuwd wat jullie aanraden. In de pricewatch lijst staat een 960 die ik overigens ook nog heb maar deze wou ik eventueel vervangen door:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen(BF1,R6:Siege) en vergelijkbaar, overigens is mijn doel om elke game steady op 144+ fps te runnen(1920x1080)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan tot 600 euro voor de upgrade onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zie de Pricewatch list voor huidige setup(HDD/SSD niet vermeld dat is in orde)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf twijfel heel erg of ik nu dingen moet vervangen of gewoon videokaart/opslag overzet en klaar, dus geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
V&A aangeboden: Intel i5-6600K 3.5 GHz / 8 GB
Nu heb ik zelf nog een HDD en SSD liggen dus dat is allemaal in orde maar ben benieuwd wat jullie aanraden. In de pricewatch lijst staat een 960 die ik overigens ook nog heb maar deze wou ik eventueel vervangen door:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen(BF1,R6:Siege) en vergelijkbaar, overigens is mijn doel om elke game steady op 144+ fps te runnen(1920x1080)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan tot 600 euro voor de upgrade onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zie de Pricewatch list voor huidige setup(HDD/SSD niet vermeld dat is in orde)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf twijfel heel erg of ik nu dingen moet vervangen of gewoon videokaart/opslag overzet en klaar, dus geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 250,99 | € 250,99 |
| 1 | Antec New Solution NSK4480B-EC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 68,99 | € 68,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 740,88 | |